Jeg er forarget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Zafir

Jeg aner slet ikke hvad det er hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Nadia&Daniel

serinasmor skriver:

havde overvejet at tage et screenshot, evt anonymisere mig selv og printe det ud og aflevere det på den lokale politistation 

det er ulovligt at sælge receptpligtigt medicin videre til andre .. og så havde jeg nok efterfølgende blokeret for profilen

Anmeld

28. august 2012

wamse

Zafir skriver:

Selv en gammel misbruger som mig, måtte lige have gang i en google søgning 

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Mariajny skriver:

Får en besked på facebook, af en bekendt kender hende ikke særlig godt.
Hun skriver en besked til mig hvor hun skriver du kender så mange i ........( den by jeg bor i) kender du nogen der vil købe nogen oxigontin eller sådan noget. Åbenbart noget man bliver helt vibgeskudt af.. Skrev at jeg kendte ikke sådan mennesker, og ville ikke kende dem.. Hvad havde i gjort??
Er helt paf.

Jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg ville have gjort i den situation...

Min første tanke er, at jeg slet ikke ville have besvaret tilbage og blokeret vedkommende, men på den anden side så ville politiet måske gerne have haft en opringning 

Anmeld

28. august 2012

Mariajny

Zafir skriver:

Hun skriver hun får dem for brystkræft.. Ved ikke om dette er rigtig, da jeg ikke aner en ski. Og pillerne..

Anmeld

28. august 2012

betina23

Jeg ville få taget et billede og kontakte politiet som nogle andre Her inde os syntes man skal jo os tænke på dem det ka gå ud over

Anmeld

28. august 2012

132319

Det er et stærkt smertestillende middel der er yderst vanedannende!

Jeg havde anmeldt det på stedet, både til hendes læge som udskriver recepterne og til politiet! Det er ulovligt at videresælge receptpligtig medicin.

Anmeld

28. august 2012

chael

Bedt hende om at fise af og aldrig skrive igen og blokere hende.

Bliver hu ved, ville jeg melde hende til facebook!

Anmeld

28. august 2012

Ayasmor

Fik du snakket med politiet?

Anmeld

28. august 2012

Phoenix

Ville skrive til hende at det er strafbart at sælge morfinlign. medicin videre og at det kan være farligt for den hun sælger den til, da der skal tages højde for fx vægt og helbred i forhold til dosis. Og dette skal en læge gøre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.