Jeg er forarget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Mariajny

Ayasmor skriver:

Det ville jeg bestemt også være hvis det var mig der havde fået den besked. Tror måske jeg ville have haft spurgt mere ind til det, for hvis det er noget hun får gennem sin egen læge i store mængder og sælger videre, så ville jeg tage kontakt til denne læge. Det præperat er ikke noget helt ufarligt hvis det ikke anvendes til lige præcis den person og smerter som det er ment til.

Nej lige netop. Men tænker hvis det kommer i de gale hænder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

serinasmor

Mariajny skriver:

Jaaaa du får det til at lyde så nemt Hehe.. Armen altså den k...... Og jeg ved hun også har børn.. 4 eller 5 stk.

hmm .. du skal vel ikke stå til ansvar for hendes børn - når nu hun gør noget ulovligt (eller pønser på det i hvert fald) ... 

hendes børn er hendes ansvar - hendes opførsel er hendes ansvar- hendes handlinger er hendes ansvar - hendes fængelsophold/bøde er hendes ansvar ... det kan da ikke være din skyld at deres mor er en klaphat .. 

er nok meget idealist på det punkt .. 

og hvis moderen sælger receptmedicin videre er hun jo reelt set pusher ..     stakkels unger i det miljø .. 

havde stadig meldt det

Anmeld

28. august 2012

HeidiW86

Mariajny skriver:

Ja det fatter jeg heller ikke.. Hun skrev at man blev fuldstændig væk på de piller, og ikke fattede hvad der skete omkring en, derfor ville hun ikke tage dem, og bare have pengene hjem hun havde givet for dem. Armen hvad tænker hun på

Så hun vi ikke tage dem fordi man bliver helt væk, men hun vil gerne sælge dem til en anden!!

Anmeld

28. august 2012

Mariajny

M! skriver:

Jeg havde printet det ud og meldt det til politiet, så er der én mindre af de tosser..

Ja havde jeg godt nok også tænkt på.. Men ville semulje tænke, siden hun har spurgt mig, tager jeg sikkert også alt mulig?? Det er jeg jo ikke interesseret i, da jeg venter barn.

Anmeld

28. august 2012

Mariajny

HeidiW86 skriver:

Så hun vi ikke tage dem fordi man bliver helt væk, men hun vil gerne sælge dem til en anden!!

Ja det var det hun skrev.

Anmeld

28. august 2012

Ayasmor

Mariajny skriver:

Nej lige netop. Men tænker hvis det kommer i de gale hænder.

Ja. Det er ej heller lovligt at sælge receptpligtig medicin videre til andre. Der er en grund til at det er udskrevet til lige netop hende. Du kan evt. kontakte politiet for at høre hvordan du skal forholde dig

Anmeld

28. august 2012

Mariajny

serinasmor skriver:

hmm .. du skal vel ikke stå til ansvar for hendes børn - når nu hun gør noget ulovligt (eller pønser på det i hvert fald) ... 

hendes børn er hendes ansvar - hendes opførsel er hendes ansvar- hendes handlinger er hendes ansvar - hendes fængelsophold/bøde er hendes ansvar ... det kan da ikke være din skyld at deres mor er en klaphat .. 

er nok meget idealist på det punkt .. 

og hvis moderen sælger receptmedicin videre er hun jo reelt set pusher ..     stakkels unger i det miljø .. 

havde stadig meldt det

Kan sagtens følge dig.. Jeg fik det skrevet forkert før.. Jeg mente tænk at man vil gøre sådan noget når
Man har børn.. Man risikere jo alt.

Anmeld

28. august 2012

Mariajny

Ayasmor skriver:

Ja. Det er ej heller lovligt at sælge receptpligtig medicin videre til andre. Der er en grund til at det er udskrevet til lige netop hende. Du kan evt. kontakte politiet for at høre hvordan du skal forholde dig

Ja det vil jeg prøve

Anmeld

28. august 2012

M!

Mariajny skriver:

Ja havde jeg godt nok også tænkt på.. Men ville semulje tænke, siden hun har spurgt mig, tager jeg sikkert også alt mulig?? Det er jeg jo ikke interesseret i, da jeg venter barn.

Nej nej, bare rolig..

Politiet gør ikke dig noget som helst!
De kan højst bede dig aflevere en urinprøve., meen nej - det gør de heller ikke ..

Anmeld

28. august 2012

Mariajny

M! skriver:

Nej nej, bare rolig..

Politiet gør ikke dig noget som helst!
De kan højst bede dig aflevere en urinprøve., meen nej - det gør de heller ikke ..

Kan som godt aflevere en urin prøve ingen problem.. Tror lige jeg vil ringe og snakke med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.