Jeg er forarget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
35 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Mariajny

Får en besked på facebook, af en bekendt kender hende ikke særlig godt.
Hun skriver en besked til mig hvor hun skriver du kender så mange i ........( den by jeg bor i) kender du nogen der vil købe nogen oxigontin eller sådan noget. Åbenbart noget man bliver helt vibgeskudt af.. Skrev at jeg kendte ikke sådan mennesker, og ville ikke kende dem.. Hvad havde i gjort??
Er helt paf.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

HeidiW86

Mariajny skriver:

Hun skriver en besked til mig hvor hun skriver du kender så mange i ........( den by jeg bor i) kender du nogen der vil købe nogen oxigontin eller sådan noget. Åbenbart noget man bliver helt vibgeskudt af.. Skrev at jeg kendte ikke sådan mennesker, og ville ikke kende dem.. Hvad havde i gjort??
Er helt paf.

Tror jeg havde skrevet til hende om hun virkelig har samvittighed til a sælge sådan noge som man kan blive rigtig skidt af!

Anmeld

28. august 2012

serinasmor

Mariajny skriver:

Er helt paf.

havde overvejet at tage et screenshot, evt anonymisere mig selv og printe det ud og aflevere det på den lokale politistation 

det er ulovligt at sælge receptpligtigt medicin videre til andre .. og så havde jeg nok efterfølgende blokeret for profilen

Anmeld

28. august 2012

Mariajny

HeidiW86 skriver:

Tror jeg havde skrevet til hende om hun virkelig har samvittighed til a sælge sådan noge som man kan blive rigtig skidt af!

Jamen blev bare så paf.. Helt ærlig, synes jeg heller ikke det er i orden at sælge sine egen piller.. Ikke alle mennesker kan tåle alle slags piller.. Armen sidder nu med følelsen af at hun tror jeg er sådan..

Anmeld

28. august 2012

HeidiW86

Mariajny skriver:

Jamen blev bare så paf.. Helt ærlig, synes jeg heller ikke det er i orden at sælge sine egen piller.. Ikke alle mennesker kan tåle alle slags piller.. Armen sidder nu med følelsen af at hun tror jeg er sådan..

Det da også helt væk, meget mærkeligt at ville sælge sådan noget vider!

Anmeld

28. august 2012

Mariajny

serinasmor skriver:

havde overvejet at tage et screenshot, evt anonymisere mig selv og printe det ud og aflevere det på den lokale politistation 

det er ulovligt at sælge receptpligtigt medicin videre til andre .. og så havde jeg nok efterfølgende blokeret for profilen

Jaaaa du får det til at lyde så nemt Hehe.. Armen altså den k...... Og jeg ved hun også har børn.. 4 eller 5 stk.

Anmeld

28. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Sikke noget

Anmeld

28. august 2012

Ayasmor

Det ville jeg bestemt også være hvis det var mig der havde fået den besked. Tror måske jeg ville have haft spurgt mere ind til det, for hvis det er noget hun får gennem sin egen læge i store mængder og sælger videre, så ville jeg tage kontakt til denne læge. Det præperat er ikke noget helt ufarligt hvis det ikke anvendes til lige præcis den person og smerter som det er ment til.

Anmeld

28. august 2012

Mariajny

HeidiW86 skriver:

Det da også helt væk, meget mærkeligt at ville sælge sådan noget vider!

Ja det fatter jeg heller ikke.. Hun skrev at man blev fuldstændig væk på de piller, og ikke fattede hvad der skete omkring en, derfor ville hun ikke tage dem, og bare have pengene hjem hun havde givet for dem. Armen hvad tænker hun på

Anmeld

28. august 2012

M!

Jeg havde printet det ud og meldt det til politiet, så er der én mindre af de tosser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.