Anonym skriver:
Jeg har simpelthen brug for at gemme mig bag min anonymitet her , da det er et meget svært og følsomt emne , håber det vil blive respekteret ..
Men sagen er den at mine forældre er skilt (jeg var 2 år) - min far har ALTID haft meget svært ved at overholde aftaler, ofte kommet for sent , ikk hentes os den dag som er aftalt eller simpelthen ikk mødt op til diverse arrangementer på skole, børnehave osv .
Ja han har sågar drukket sig helt i hegnet når han har skulle have os i weekenden , kun set os hver anden weekend , stukket os penge i hånden 500-1000 kr seddler os sagt ta dem , det forstår man ikk rigtig i en alder af bare 5-6 år .. han hwr kørt med os stang stiv.
han skulle ALTID ordne have, vaske bil ordne værksted heste eller hvad ved jeg når vi var der , Aldrig lavede noiget med os . (min bror) - han er altid faldet i søvn på sofaen en lørdag aften kl 20 fordi han havde drukket , hans kone har altid gået i seng når han faldt i søvn , der har vi så siddet alene og røv kedet os ..
Til sidst blev det for meget da jeg var 10 år og der sagde jeg fra , jeg ville ikk længere besøge ham mere jeg nægtede at tage med der ned når han kom osv . min mor forsøgte at tvinge mig en overgang , men hun vidste godt hun ik kunne , der stoppede sammenværet med min far i en årrække ..
Jeg har så en søster os som min far fik med den dame han fandt efter min mor , de er stadig sammen idag .
Fra jeg var 10-14 år kom min far 1 gang på min fødselsdag og besøgte mig , er den eneste gang han har været der på min rigtige fødselsdag , tit glemte han os at ringe
- men min kære søster som har fødselsdag 3 dage efter mig hun fik de fedeste gaver , fik fejret fødselsdag blev forkælet ja og meget andet ..
Jeg så ikk min far på sammenværd fra 10-14 år der begyndte jeg at forstå tingene og jeg begyndte derfor at snage lidt i min søsters liv for at finde ud af hvad hun fik osv .. jeg begyndte så at komme der i en lille periode , men igen sårede min far mig med alt muligt brændte vores aftaler af , hentede mig ik osv osv ..
igen ophørte det ..
Da jeg så var 19 år og stolt havde fået kørekort fik ejg lov at låne min mors bil og ville derfor besøge min far for sørste gang i 5 år og stolt vise ham at jeg have bestået min køreprøve 1 gang
Jeg ringeder derfor til ham og han var hjemme jeg kunne bare komme , ejg kørte stolt der ned , kan lige så tydligt huske det d var den 3 juli for 4 år siden i år .. jeg var så stolt , ejg holder ude på vejen fordi det er en lidt dum indkørsel de har og jeg vidste ikk om jeg kunne finde ud af at bakke ud , BANG endnu et slag i ansigtet , han var lige kørt han skulle desværre på arbejde . ja godt nok er man 19 år , men man bliver sku ramt på følelserne alligevel .. 
- jeg var såå ked af det .
I mellem tiden i de 5 år her fra 14-19 så jeg ham ca 2 gange om året når han kom med min fødselsdagsgave og min julegave . gaverne blev mindre og mindre år for år .
Jeg har i alle årene haft kontakt til min søster og jeg spurgte gang på gang hvad hun havde fået i gave , og jeg blev lige såret hver gang . fede håndbold sko til 1000 kr vi gik begge meget op i håndbold . hun fik en bærbar computer rejser , fedt tøj osv osv . jeg kunne blive ved ..
Det største slag kom nok til min 18 års fødselsdag , han kunne ikk deltage , jeg fik stukket en 500 kr seddel i hånden og sagt tillykke ..
Min søster blev 18 sidste år , hun fik en bil til 12000 kr , en kæmpe fest og sit kørekort .
Rammer det en pige som mig som har kæmpet i nu 23 år for at få bare ne smule af sin far , det tor jeg nok rigtig hårdt endda ..
Da jeg fødte mit barn for knapt to år siden var min far den eneste som ALDRIG kom og besøgte os , rammer det hårdt ja det tror jeg nok .
Jeg flyttede 200 km væk for 3 år siden fra hele min familie for at studere , min far har været her 1 ENESTE GANG , RAMMER DET HÅRDT JA UENDELIG HÅRDT .. 

min far har ikk set mit barn i nu 5 måneder .. rammer det hårdt ja helt forfærdeligt .
min far har set mit barn 4 gange i dens leve tiden den er knapt to ,
jeg venter mig igen , og ja han kommer nok heller ikk den her gang ..
Jeg er ødelagt inden i mit hjerte der mangler en del i mit liv , nemlig min far , men jeg kan ikk blive ved og ved og ved , for det er mig som gang på gang bliver såret ked ødelagt , revet i stykker og meget meget mere ..
Jeg havde en overgang i mit liv hvor jeg bevist forelskede mig i ældre fyre , her snakker vi jeg var 17 han var 29 , men han udfyldte på en måde et tomrum i mig , et rum som ingen andre i mit liv har kunne udfylde , men desværre så gik det jo i stykker ..
jeg har ikk noget kontakt til dne fyr idag , grundet min kæreste nu . anden historie ..
Ja jeg ved ikk hvad jeg ville men jeg havde egentlig bare brug for at komme af med det , på en måde hjalp det og på en anden måde ved jeg at jeg må skrive det til min far os hvordan jeg har det , men hold nu kæft det er hårdt ..
Jeg vil lige nævne , min søster blev for nyeligt student ,og til deet skulle der lige jogges på os andre søskende , hun var jo den eneste rigtige som havde været så fornuftig at tage en udd , ja hun er blevet HF student hun har ingen udd ..
Jeg vil så gerne lige tilføje at jeg selv er blevet færdig udd butiksassistent i år, men jeg har glemt det åbenbart ikk er nogen RIGTIG udd , det er jo det jeg har fået afvide af min far og hans kone .. At min søster er den eneste rigtige af os børn der bliver til noget ..
Udover til vil jeg så os sige at min far ikk engang ringede og sagde tillykke eller noget da jeg blev færdig udlært som butiksassistent , ja endnu engang bliver man såret og endnu et nederlag ..
Årh suk kan mærke din sorg. Mit bedste råd er at du sender det her indlæg til ham så han se hvor ondt han gør dig