Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Leneur

Her venter jeg også bare på at den reviderede udgave af forældreansvarsloven træder i kraft. Min datter's biofar har aldrig set hende og hun er lige blevet 3 år (i går ) Vi var i landsretten sidste år ang forældremyndigheden men der tabte jeg og min advokat sagde vi skulle vente og se for hvis han ikke kan findes eller ikke vil skrive under på passet, så havde vi nemlig noget konkret at komme med og dermed ville det blive nemmere, så her venter jeg bare på at tiden går, for jo længere des bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja måske han skriver, kunne da det hele lidt lettere :-P

Er der nyt? Hvad har du besluttet at gøre?

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Er der nyt? Hvad har du besluttet at gøre?

Hej..
Hmm nej ved ikke helt endnu, tager ind til advokatvagten(gratis på mit bib), for at få professionelle øjne på og få at høre om de ved noget mht revidering af forældreansvarsloven.. Og det med pas etc.

Men jeg har ikke helt bestemt mig endnu hælder lidt til begge sider, men vinder helt sikkert nok ud af det mandag ;-)

Men tak fordi du spurgte :-)

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Betyder det her, at lovændringen træder i kraft fra oktober?

http://www.bornsvilkar.dk/NewsArchive/2012/03/Fora eldreansvarslov.aspx

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Betyder det her, at lovændringen træder i kraft fra oktober?

http://www.bornsvilkar.dk/NewsArchive/2012/03/Fora eldreansvarslov.aspx

Hvis ja, så er det jo snart!!!

Anmeld

31. august 2012

Kløver

serinasmor skriver:

når det først er til næste sommer har du god tid endnu  

jeg ville søge om fuld forældremyndighed først (tror også du ville kunne få den relativt nemt da barnet ikke kender sin far overhovedet) 

og derefter ville jeg lave pas

Enig

Anmeld

1. september 2012

lljj

Ville helt klart søge om den fulde forælder myndighed. Tænkt hvis (gud forbyde det!), at man kom ud for en alvorlig ulyke og døde. Så ville barnet komme hen til en fader, den aldrig har kendt. Medmindre man selvfølgelig har lavet testamente osv.

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

lljj skriver:

Ville helt klart søge om den fulde forælder myndighed. Tænkt hvis (gud forbyde det!), at man kom ud for en alvorlig ulyke og døde. Så ville barnet komme hen til en fader, den aldrig har kendt. Medmindre man selvfølgelig har lavet testamente osv.

Ja, nemlig det ville være frygteligt!!

Har tænkt på at få lavet et børnetestamente, men ved ikke om det er nok?

Anmeld

1. september 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hej..
Hmm nej ved ikke helt endnu, tager ind til advokatvagten(gratis på mit bib), for at få professionelle øjne på og få at høre om de ved noget mht revidering af forældreansvarsloven.. Og det med pas etc.

Men jeg har ikke helt bestemt mig endnu hælder lidt til begge sider, men vinder helt sikkert nok ud af det mandag ;-)

Men tak fordi du spurgte :-)

Dt bliver spændende at høre. Håber du lige vil citere mig her med et svar efter mødet

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Dt bliver spændende at høre. Håber du lige vil citere mig her med et svar efter mødet

Det vil jeg helt sikkert! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.