Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Tip!

Anonym skriver:

Dejligt, at man ikke selv skal tage kontakt

Okai, fedt hvis den bliver revideret.. hvor har du set den henne?

Ja, måske man så skal vente.. men er også ude i god tid, i know.. kan nå og ombestemme mig endnu

Har set det i nyhederne, og snakket med en advokat. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Anonym trådstarter

BMHTL skriver:

Har set det i nyhederne, og snakket med en advokat. 

Okai, det må jeg lige se på..

Har du også fælles?

Anmeld

29. august 2012

Tip!

Anonym skriver:

Okai, det må jeg lige se på..

Har du også fælles?

Ja vi har fælles fm, men han har ikke set ham i snart 3 1/2 år.. Indenfor den næste årrække søger jeg fuld fm. Lige nu lader vi tiden gå... Jo længere tid han ikke hae haft nogen form for kontakt til ham, jo mere kan retten se at han ikke interessere sig for ham. Så vil den fulde fm tilfalde mig.  

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

BMHTL skriver:

Ja vi har fælles fm, men han har ikke set ham i snart 3 1/2 år.. Indenfor den næste årrække søger jeg fuld fm. Lige nu lader vi tiden gå... Jo længere tid han ikke hae haft nogen form for kontakt til ham, jo mere kan retten se at han ikke interessere sig for ham. Så vil den fulde fm tilfalde mig.  

Det kunne jeg have skrevet selv.. bortset fra snart 4 år...

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

BMHTL skriver:

Har du evt nogle links vedr de vil revidere loven?

Har kigget men har ikke fundet noget konkret..

Anmeld

29. august 2012

Tip!

Anonym skriver:

Har du evt nogle links vedr de vil revidere loven?

Har kigget men har ikke fundet noget konkret..

Det var noget jeg hørte i nyhederne, kan ikke huske hvornår. Men prøv at skrive forældre ansvars lov 2012 og se hvad der kommer frem

Anmeld

29. august 2012

JustMe

Her: http://www.bornsvilkar.dk/NewsArchive/2012/03/Foraeldreansvarslov.aspx

Men jeg er derudover enig med de andre. Hvis han ikke har set sit barn og ingen interesse viser, hvorfor skulle han så have en del af forældremyndigheden?? Han har jo ikke gjort sig fortjent til den så at sige, og det giver bare dig en masse problemer i forhold til pas, flytning og mange andre ting som kræver begge forældres underskrift ved fælles forældremyndighed

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Her: http://www.bornsvilkar.dk/NewsArchive/2012/03/Foraeldreansvarslov.aspx

Men jeg er derudover enig med de andre. Hvis han ikke har set sit barn og ingen interesse viser, hvorfor skulle han så have en del af forældremyndigheden?? Han har jo ikke gjort sig fortjent til den så at sige, og det giver bare dig en masse problemer i forhold til pas, flytning og mange andre ting som kræver begge forældres underskrift ved fælles forældremyndighed

Tak for link.. det vil jeg lige kigge på

Du har fuldstændig ret, han har nemlig ikke fortjent det.. og ja det giver jo nogle problemer.. hårdt sagt, hindrer det lidt en i at leve sit liv.. ved fx at han skal spørges om lov til pas

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

BMHTL skriver:

Det var noget jeg hørte i nyhederne, kan ikke huske hvornår. Men prøv at skrive forældre ansvars lov 2012 og se hvad der kommer frem

Okai, tak, det vil jeg prøve

Anmeld

29. august 2012

Pige2009

katrine26 skriver:

ja det må vi da håbe for ts skyld men i længden er det måske meget smart at søge den fuldeforældremyndighed. Så slipper hun for alt det bøvl i fremtiden.

katrine26

Bestemt. Det er jo fuldstændig tåbeligt at have fælles myndighed,hvis faderen ikke deltager eller ser sit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.