Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Anonym trådstarter

BMHTL skriver:

Min søns far ville heller ikke skrive under på et pas til min dreng, han har ingen kontakt til ham, og har ikke set sin søn i snart 3 1/2 år. 

Da statsforvaltningen ikke kunne hjælpe gik jeg til politiet. 

De har vel haft en form for kontakt til ham, uden held med en underskrift. Så politiet tryllede og jeg fik lavet et pas uden hans samtykke  

Okai hmm ja der er du jo også heldig.. ;-)

Med at politiet hjalp dig, ved jo ikke om han vil skrive under eller ej.. Har ingen kontakt og ved ikke hvor han bor..

Her er der gået 4 år.. Uden nogen kontakt.. Derfor det måske bare ville være nemmere og søge den fulde forældremyndighed.. Hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

baby012

Je ville helt klart søge fuld forældremyndighed

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Je ville helt klart søge fuld forældremyndighed

Ja ikke.. :-)

Anmeld

28. august 2012

Tip!

Anonym skriver:

Okai hmm ja der er du jo også heldig.. ;-)

Med at politiet hjalp dig, ved jo ikke om han vil skrive under eller ej.. Har ingen kontakt og ved ikke hvor han bor..

Her er der gået 4 år.. Uden nogen kontakt.. Derfor det måske bare ville være nemmere og søge den fulde forældremyndighed.. Hmm

Det undersøger politiet for dig  

Jeg ville vente med at søge den fulde fm, forældre ansvarsloven bliver snart revideret, så det blir nemmere for os med børn alene kan få deN Fulde fm nemmere. For det er i barnets bedste. Men ring evt og hør en advokat ad, om hvad din chance for en fuld fm er  

Anmeld

28. august 2012

baby012

Anonym skriver:

Ja ikke.. :-)

uden tvivl  

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

BMHTL skriver:

Det undersøger politiet for dig  

Jeg ville vente med at søge den fulde fm, forældre ansvarsloven bliver snart revideret, så det blir nemmere for os med børn alene kan få deN Fulde fm nemmere. For det er i barnets bedste. Men ring evt og hør en advokat ad, om hvad din chance for en fuld fm er  

Dejligt, at man ikke selv skal tage kontakt

Okai, fedt hvis den bliver revideret.. hvor har du set den henne?

Ja, måske man så skal vente.. men er også ude i god tid, i know.. kan nå og ombestemme mig endnu

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

katrine26 skriver:

Vis han ikke ser sit barn så kan jeg ikke se nogle grund til hvorfor du ikke skal søge eneforældermyndighed over jeres barn.

Katrine26

Helt enig Det kunne jo være han skriver under

Anmeld

28. august 2012

katrine26

Baagøe skriver:

ja det må vi da håbe for ts skyld men i længden er det måske meget smart at søge den fuldeforældremyndighed. Så slipper hun for alt det bøvl i fremtiden.

katrine26

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja måske han skriver, kunne da det hele lidt lettere :-P

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

ja det må vi da håbe for ts skyld men i længden er det måske meget smart at søge den fuldeforældremyndighed. Så slipper hun for alt det bøvl i fremtiden.

katrine26

Det er jo også det jeg lidt tænker, så slipper man for fremtidig bøvl ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.