Så kom det så vidt.. Min kæreste og jeg har i meget lang tid haft småskænderier konstant.. Det der så udløste bomben, var da han i slutningen af juli tog til Grøn Koncert.. Han var meget fuld, påstår at ha' været i byen, men havde selv et par veninder det pågældende sted som intet har set til ham.. og ser så dagen efter at han har skrevet til en anden pige om hun mon sov.. Han kan ikke give en begrundelse for hvorfor han skrev.. Men det kørte bare min tillid længere ned end den har været...
Idag kom vi så op i endnu et stort skænderi.. Jeg fortalte at jeg føler den eneste grund til jeg er her, er fordi han er bange for at miste sine børn.. Han svar er så : jeg elsker mine piger, men min kammerat siger man vænner sig til de ikke er der.. ?!!
Nu ligger jeg på sofaen med dyne og pude.. ham oppe i sengen.. Jeg har netop medt mig ind i en boligforening, og søgt på en fin og billig lejlighed... chokket for mig er så at jeg har taget sådan et stort skridt, er på vej væk fra et forhold der har varet i 5 år.. Og jeg græder ikke ?! dog sidder jeg og tænker.. Har jeg nu gjort det rigtige.. burde vi kæmpe mere, er det bare mig der er dum ikke at ha' tillid nok til ham.. åhh det er lidt hårdt...
Det blev nok lidt rodet.. men var nødt til at lufte mit hjerte..
Hilsen en nok snart enlig mor til 2 vildt fantastiske piger..
Anmeld