Føj for s***n

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

charlottekri

JulieWH skriver:

Det var også en hurtig formulering Det skal være professionelle som afliver dyret - de skal ikke bare stå på sidelinjen.
Men koen ville nok foretrække at blive skudt på marken

man skal lige huske på at de professionelle jo også havde deres første gang...og så længe de overvåger det og instruerer grundigt i fremgangsmåden, så har jeg intet problem med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

grinny

Hyacinth skriver:

Giver dig helt ret. Det både smagsløst og vulgært og burde ikke være underholdning i tv. Alle ved, hvor kød kommer fra, men at sætte det op i et show! - skam jer TV3. Jeg er F O R A R G E T!

Synes også TV3 burde skamme sig, denne gang er de gået langt over min grænse. Det er godt det er Bridget Jones Dagbog på TV3Puls 

Anmeld

27. august 2012

grinny

charlottekri skriver:

man skal lige huske på at de professionelle jo også havde deres første gang...og så længe de overvåger det og instruerer grundigt i fremgangsmåden, så har jeg intet problem med det!

Ja, deres første gang efter de forhåbentlig er blevet udlært (eller hvad man bliver) regner ikke med at hun var landmand og er blevet udlært. 

Anmeld

27. august 2012

Fenja09

grinny skriver:

Jeg har så, heldigvis, ikke set at dyr er blevet brugt før. Jeg synes det er grotesk. Men nu ved jeg i hvert fald hvad jeg ikke skal se 

Måske ikke lige i et lignende program, men i Danmark Ifølge Bubber er der et helt afsnit om dyresex, hvor man ser video af en der voldtager får. Eller programmer om fjerkræ der bliver fedet så meget op, at de knækker benene etc. Prøver at sætte det lidt i perspektiv - den kalv blev aflivet fordi den skulle dø alligevel, under ordnede forhold - men ja, det er "ulækkert" at det er for at underholde folk og måske mere at folk slubre det i sig.

Synes snart ikke man kan tænde tv´et uden det handler om død og ødelæggelse

Anmeld

27. august 2012

anynom

charlottekri skriver:

Det har jeg heller ikke - den kommentar var i en anden sammenhæng

Anmeld

27. august 2012

grinny

Fenja09 skriver:

Måske ikke lige i et lignende program, men i Danmark Ifølge Bubber er der et helt afsnit om dyresex, hvor man ser video af en der voldtager får. Eller programmer om fjerkræ der bliver fedet så meget op, at de knækker benene etc. Prøver at sætte det lidt i perspektiv - den kalv blev aflivet fordi den skulle dø alligevel, under ordnede forhold - men ja, det er "ulækkert" at det er for at underholde folk og måske mere at folk slubre det i sig.

Synes snart ikke man kan tænde tv´et uden det handler om død og ødelæggelse

Puha  Det er jeg glad for at jeg ikke har set 

Men ja, der er kommet rigtig meget død og ødelæggelse og det er rigtig trist der har været, og er, sådan en udvikling 

Anmeld

27. august 2012

Isabella_mor

JulieWH skriver:

Det var også en hurtig formulering Det skal være professionelle som afliver dyret - de skal ikke bare stå på sidelinjen.
Men koen ville nok foretrække at blive skudt på marken

Jeg syntes ikke det er så forfærdeligt som mange går og siger!! 

Det var jo under kontrollerede forhold. Selvom det måske ikke ser spdan ud på tv, så klippe klistrer de jo sltid, det skal jo gerne være lidt dramstisk. Især på tv3... Og et skud med et boltpistol dræber den uden den når at føle smerte.

Anmeld

27. august 2012

Isabella_mor

grinny skriver:

Det er ikke det at dyret bliver slagtet, jeg ved godt hvordan kødet lander på mit bord, men at det er underholdning? Det fatter jeg ikke

Der findes jo både god og dårlig underholdning. 

Anmeld

27. august 2012

charlottekri

grinny skriver:

Ja, deres første gang efter de forhåbentlig er blevet udlært (eller hvad man bliver) regner ikke med at hun var landmand og er blevet udlært. 

det med at aflive er altså noget man lærer som noget af det første i ens uddannelse....

Anmeld

27. august 2012

charlottekri

JulieWH skriver:

Det har jeg heller ikke - den kommentar var i en anden sammenhæng

I know, det var også bare en opfølgende kommentar    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.