Føj for s***n

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Isabella_mor

Tjah. Kød gror jo ikke på markerne, og jeg har det sådan, at kan man sætte tænderne i et stykke kød, kan man sgu også se dyret blive slagtet. Det burde næsten være et krav for alle kødspisere... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

anynom

Isabella_mor skriver:

Tjah. Kød gror jo ikke på markerne, og jeg har det sådan, at kan man sætte tænderne i et stykke kød, kan man sgu også se dyret blive slagtet. Det burde næsten være et krav for alle kødspisere... 

- men det skulle nu helst være billeder fra et slagteri

Anmeld

27. august 2012

Fenja09

grinny skriver:

Det er ikke så meget om dyret skal bruges eller ej, det der forager mig er at det er dansk underholdning. At slå et dyr ihjel, om det skal bruges eller ej, vil aldrig blive underholdning for mig 

Uanset om du eller jeg synes det er underholdning, så er det åbentbart hvad folk gerne vil se. Og jo jeg synes faktisk det er ret relevant at vide om dyret skal bruges eller ej, og om pigen der skød har fået instrukser osv.

Vi ser så meget på tv - det her går under underholdning, men hvad så med alt det andet som er "virkeligt" og ikke mindst lige så skræmmende. Det meste der bliver vist i tv er udelukkende for at underholde, om det er realty, doku, Bubber osv.

Jeg er enig med dig i, at det er frygteligt at det er nået dertil, men synes bare man ser det over det hele.

/Fenja

Anmeld

27. august 2012

TeamRocket

grinny skriver:

Tro mig, har slået væk 

Men var lige inde og læse om det, de skal åbenbart senere i programmet aflive en hundehvalp, forstår slet ikke hvordan dansk underholdning er kommet så langt ud, er det virkelig sådan noget vi vil se på? 

Omg er det et helt program der går ud på at aflive dyr ?! Ej men jeg er dybt forarget og jeg har ikke engang set det. Håber da et eller andet sted der er en dybere mening med programmet end bare det det lyder til.

Anmeld

27. august 2012

Isabella_mor

JulieWH skriver:

- men det skulle nu helst være billeder fra et slagteri

Koen er sgu nok ligeglad med hvor den bliver slagtet tænker jeg. Den har jo nok ikke set er slagteri, så den ved jo ikke hvad den er gået glip af. 

Anmeld

27. august 2012

grinny

TeamRocket skriver:

Omg er det et helt program der går ud på at aflive dyr ?! Ej men jeg er dybt forarget og jeg har ikke engang set det. Håber da et eller andet sted der er en dybere mening med programmet end bare det det lyder til.

Tjah, dem der gør det får penge til gruppen, det er vel også grund nok?  NOT 

Anmeld

27. august 2012

anynom

Isabella_mor skriver:

Koen er sgu nok ligeglad med hvor den bliver slagtet tænker jeg. Den har jo nok ikke set er slagteri, så den ved jo ikke hvad den er gået glip af. 

Det var også en hurtig formulering Det skal være professionelle som afliver dyret - de skal ikke bare stå på sidelinjen.
Men koen ville nok foretrække at blive skudt på marken

Anmeld

27. august 2012

grinny

Isabella_mor skriver:

Det er ikke det at dyret bliver slagtet, jeg ved godt hvordan kødet lander på mit bord, men at det er underholdning? Det fatter jeg ikke

Anmeld

27. august 2012

grinny

Fenja09 skriver:

Uanset om du eller jeg synes det er underholdning, så er det åbentbart hvad folk gerne vil se. Og jo jeg synes faktisk det er ret relevant at vide om dyret skal bruges eller ej, og om pigen der skød har fået instrukser osv.

Vi ser så meget på tv - det her går under underholdning, men hvad så med alt det andet som er "virkeligt" og ikke mindst lige så skræmmende. Det meste der bliver vist i tv er udelukkende for at underholde, om det er realty, doku, Bubber osv.

Jeg er enig med dig i, at det er frygteligt at det er nået dertil, men synes bare man ser det over det hele.

/Fenja

Jeg har så, heldigvis, ikke set at dyr er blevet brugt før. Jeg synes det er grotesk. Men nu ved jeg i hvert fald hvad jeg ikke skal se 

Anmeld

27. august 2012

Hyacinth

grinny skriver:

Føj hvor jeg dog hader progammet "fristet" fy for den da!!

Jeg ved godt dyr skal dø for at vi kan få mad, men at bruge det som underholdning!!! FØJ!

Kan slet ikke se det underholdende i det! Jeg synes godt nok at dansk tv/underholdning er gået langt over grænsen for hvad man kan vise!!

Hun er ikke en gang professionel så der kunne være gå så meget galt! AD AD AD - kan ikke sige det nok!!

Giver dig helt ret. Det både smagsløst og vulgært og burde ikke være underholdning i tv. Alle ved, hvor kød kommer fra, men at sætte det op i et show! - skam jer TV3. Jeg er F O R A R G E T!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.