Føj for s***n

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. august 2012

grinny

Føj hvor jeg dog hader progammet "fristet" fy for den da!!

Jeg ved godt dyr skal dø for at vi kan få mad, men at bruge det som underholdning!!! FØJ!

Kan slet ikke se det underholdende i det! Jeg synes godt nok at dansk tv/underholdning er gået langt over grænsen for hvad man kan vise!!

Hun er ikke en gang professionel så der kunne være gå så meget galt! AD AD AD - kan ikke sige det nok!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

anynom

grinny skriver:

Jeg ved godt dyr skal dø for at vi kan få mad, men at bruge det som underholdning!!! FØJ!

Kan slet ikke se det underholdende i det! Jeg synes godt nok at dansk tv/underholdning er gået langt over grænsen for hvad man kan vise!!

Hun er ikke en gang professionel så der kunne være gå så meget galt! AD AD AD - kan ikke sige det nok!!

Hvorfor skifter du så ikke kanal?

Anmeld

27. august 2012

grinny

JulieWH skriver:

Hvorfor skifter du så ikke kanal?

Fordi jeg zappede rundt og kom forbi kanalen hvor hun står med boltpistolen i hånden og blev virkelig nød til at se om det virkelig var rigtig at de skal dræbe et dyr for åben skærm. 

Anmeld

27. august 2012

anynom

grinny skriver:

Fordi jeg zappede rundt og kom forbi kanalen hvor hun står med boltpistolen i hånden og blev virkelig nød til at se om det virkelig var rigtig at de skal dræbe et dyr for åben skærm. 

Du kan være sikker på, at det er nøje overvåget, at der er en eller flere dyrlæger til stede og at personen er instrueret i brugen.

Kan heldigvis ikke tage kanalen.

Anmeld

27. august 2012

TeamRocket

Desværre er der mange der ser det- og så længe der er seere så ruller lortet på skærmen. Hvis du vil af med den slags lort i tv- så slå væk. Det er nok mit bedste råd. Jeg ser ikke selv reality tv og lign- man bliver simpelthen så forarget af det gylle!

Anmeld

27. august 2012

grinny

TeamRocket skriver:

Desværre er der mange der ser det- og så længe der er seere så ruller lortet på skærmen. Hvis du vil af med den slags lort i tv- så slå væk. Det er nok mit bedste råd. Jeg ser ikke selv reality tv og lign- man bliver simpelthen så forarget af det gylle!

Tro mig, har slået væk 

Men var lige inde og læse om det, de skal åbenbart senere i programmet aflive en hundehvalp, forstår slet ikke hvordan dansk underholdning er kommet så langt ud, er det virkelig sådan noget vi vil se på? 

Anmeld

27. august 2012

grinny

JulieWH skriver:

Du kan være sikker på, at det er nøje overvåget, at der er en eller flere dyrlæger til stede og at personen er instrueret i brugen.

Kan heldigvis ikke tage kanalen.

Synes stadigvæk det er sygt at det skal bruges som underholdning!

Anmeld

27. august 2012

Fenja09

grinny skriver:

Syntes også det var væmmeligt at se, men hvis du så slutningen af programmet stod der " dyret skulle alligevel aflives og bruges som kød, alt foregik under ordnede forhold og med prof."

Man skal nok lige have i mente, at de altid vil "klippe" så det ser mere dramatisk og spændende ud - de viser selvfølgelig ikke de prof. der står i siden og ser til at alt går som det skal og pigen ved hvad hun skal gøre.

Hvis du har set reklamerne for programmet, så er der også en der får udfordringen om en hundehvalp skal aflives eller beholde livet - for penge. Det synes jeg er langt værre end en kalv - der bruger de trods alt kødet til at spise, tror jeg ikke de gør med en hundehvalp.

Det handler om seertal og jo vildere jo bedre.

/Fenja

Anmeld

27. august 2012

anynom

grinny skriver:

Synes stadigvæk det er sygt at det skal bruges som underholdning!

Det er vi helt enige om.

Anmeld

27. august 2012

grinny

Fenja09 skriver:

Syntes også det var væmmeligt at se, men hvis du så slutningen af programmet stod der " dyret skulle alligevel aflives og bruges som kød, alt foregik under ordnede forhold og med prof."

Man skal nok lige have i mente, at de altid vil "klippe" så det ser mere dramatisk og spændende ud - de viser selvfølgelig ikke de prof. der står i siden og ser til at alt går som det skal og pigen ved hvad hun skal gøre.

Hvis du har set reklamerne for programmet, så er der også en der får udfordringen om en hundehvalp skal aflives eller beholde livet - for penge. Det synes jeg er langt værre end en kalv - der bruger de trods alt kødet til at spise, tror jeg ikke de gør med en hundehvalp.

Det handler om seertal og jo vildere jo bedre.

/Fenja

Det er ikke så meget om dyret skal bruges eller ej, det der forager mig er at det er dansk underholdning. At slå et dyr ihjel, om det skal bruges eller ej, vil aldrig blive underholdning for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.