grinny skriver:
Føj hvor jeg dog hader progammet "fristet" fy for den da!!
Jeg ved godt dyr skal dø for at vi kan få mad, men at bruge det som underholdning!!! FØJ! 
Kan slet ikke se det underholdende i det! Jeg synes godt nok at dansk tv/underholdning er gået langt over grænsen for hvad man kan vise!!
Hun er ikke en gang professionel så der kunne være gå så meget galt! AD AD AD - kan ikke sige det nok!!
Syntes også det var væmmeligt at se, men hvis du så slutningen af programmet stod der " dyret skulle alligevel aflives og bruges som kød, alt foregik under ordnede forhold og med prof."
Man skal nok lige have i mente, at de altid vil "klippe" så det ser mere dramatisk og spændende ud - de viser selvfølgelig ikke de prof. der står i siden og ser til at alt går som det skal og pigen ved hvad hun skal gøre.
Hvis du har set reklamerne for programmet, så er der også en der får udfordringen om en hundehvalp skal aflives eller beholde livet - for penge. Det synes jeg er langt værre end en kalv - der bruger de trods alt kødet til at spise, tror jeg ikke de gør med en hundehvalp.
Det handler om seertal og jo vildere jo bedre.
/Fenja 
Anmeld