Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stivdie skriver: Så er der lagt et enkelt projekt op i blæretråden :-) Det var lige det eneste jeg kunne finde et billede af, desværre! Må lige blive bedre til at få fotograferet mine smy sysler
Så er der lagt et enkelt projekt op i blæretråden :-) Det var lige det eneste jeg kunne finde et billede af, desværre! Må lige blive bedre til at få fotograferet mine smy sysler
Jeg må straks ind og kigge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Jeg har også skrevet de str jeg mangler på min ønskeseddel sammen med ønsket om et gavekort til en garnbutik Jeg prøver at få styr på tingene i ordentlig tid... prøver også at få købt julegaver i god tid (et år købte jeg den første i starten af september ) men det lykkes ikke altid. Jeg mangler stadig lidt mere til Niecen og jeg er lidt tabt. Måske ender det med en bluse... det skal måske også siges at veninden bor i stuen i vores opgang og jeg har kendt hende siden hun blev født. Hendes forældre er vors gode venner... så selvfølgelig skulle hun da ha' en ugle
Jeg har også skrevet de str jeg mangler på min ønskeseddel sammen med ønsket om et gavekort til en garnbutik
Jeg prøver at få styr på tingene i ordentlig tid... prøver også at få købt julegaver i god tid (et år købte jeg den første i starten af september ) men det lykkes ikke altid. Jeg mangler stadig lidt mere til Niecen og jeg er lidt tabt. Måske ender det med en bluse...
det skal måske også siges at veninden bor i stuen i vores opgang og jeg har kendt hende siden hun blev født. Hendes forældre er vors gode venner... så selvfølgelig skulle hun da ha' en ugle
Jeg synes også altid jeg prøver at komme igang med gaverne tidligt.. Men folk er nogle fjolser til det med ønskesedler(ja lad os give dem skylden).. Så inden man har fået dem indhentet så er man overhovedet ikke i god tid længere.. Dog har jeg allerede købt Sebastians julegave Købte også tidligt sidste år til ham. Bilka havde jo tilbud på lego Så nu må vi se om de kan gemmes helt til jul.. Men mon ikke
Tøj er altid en god ide som noget ekstra
Synes det er super sødt selv om de er jeres gode venner
Nettemor skriver: Jeg synes også altid jeg prøver at komme igang med gaverne tidligt.. Men folk er nogle fjolser til det med ønskesedler(ja lad os give dem skylden).. Så inden man har fået dem indhentet så er man overhovedet ikke i god tid længere.. Dog har jeg allerede købt Sebastians julegave Købte også tidligt sidste år til ham. Bilka havde jo tilbud på lego Så nu må vi se om de kan gemmes helt til jul.. Men mon ikke Tøj er altid en god ide som noget ekstra Synes det er super sødt selv om de er jeres gode venner
Kender godt det med de manglende ønskesedler, der sænker én (det er helt sikkert deres skyld ). De gange jeg har købt julegaver rigtig tidligt, er det fordi jeg er faldet over et vildt tilbud, som lige passede ind. f.eks gén gaveæske med det stel, min svigerinde og hendes eks mand samlede , værdi 1000 kr, pris 300
Lego er altdi et hit. Vi har også før benyttet os af af Bilkas tilbud her i august. Min mand og jacob er store legofans Men i år, skal de have ting, som skal bruges til vores New Zealand tur i februar..
JulieE skriver: Kender godt det med de manglende ønskesedler, der sænker én (det er helt sikkert deres skyld ). De gange jeg har købt julegaver rigtig tidligt, er det fordi jeg er faldet over et vildt tilbud, som lige passede ind. f.eks gén gaveæske med det stel, min svigerinde og hendes eks mand samlede , værdi 1000 kr, pris 300 Lego er altdi et hit. Vi har også før benyttet os af af Bilkas tilbud her i august. Min mand og jacob er store legofans Men i år, skal de have ting, som skal bruges til vores New Zealand tur i februar..
Eeeeeeejjj skal I til New Zealand?!?!?! Det er da mega fedt!!! (mon jeg kan være i en kuffert?)
Jamen jeg kigger også efter ting som jeg ved de kan bruge.. Men det er lidt svært nogle gange.. Min far er altid vanskelig.. Og han har samtidig fødselsdag d 25 dec Men tror jeg skal have fat i nogle modeltraktorer i år.. Og skal også have bestilt dp'en julegave tidligt i år.. Håber jeg kan få fat på den Trip trap nisse der hedder Sebastian
Nettemor skriver: Eeeeeeejjj skal I til New Zealand?!?!?! Det er da mega fedt!!! (mon jeg kan være i en kuffert?) Jamen jeg kigger også efter ting som jeg ved de kan bruge.. Men det er lidt svært nogle gange.. Min far er altid vanskelig.. Og han har samtidig fødselsdag d 25 dec Men tror jeg skal have fat i nogle modeltraktorer i år.. Og skal også have bestilt dp'en julegave tidligt i år.. Håber jeg kan få fat på den Trip trap nisse der hedder Sebastian
Jep...Vi skal til new Zealand sammen med lars forældre, hans søster og hendes 2 børn. Hele storfamilien på eventyr Der må være 30 kg i en kuffert....
trip trap nisserne er søde. Mine forældre har en hel samling incl både Julie, Jonas (min bror) og Line
JulieE skriver: Jep...Vi skal til new Zealand sammen med lars forældre, hans søster og hendes 2 børn. Hele storfamilien på eventyr Der må være 30 kg i en kuffert.... trip trap nisserne er søde. Mine forældre har en hel samling incl både Julie, Jonas (min bror) og Line
Fed! Så mangler de bare en Jacob
Hmm den går nok ikke helt med de 30 kg Okay det er overhovedet ikke i nærheden af at kunne gå
Men hvor er det da bare fedt for jer! Det skal nok blive giga sjovt! Glæder mig til max billedspam
Nettemor skriver: Fed! Så mangler de bare en Jacob Hmm den går nok ikke helt med de 30 kg Okay det er overhovedet ikke i nærheden af at kunne gå Men hvor er det da bare fedt for jer! Det skal nok blive giga sjovt! Glæder mig til max billedspam
Ja... Jeg sidder faktisk og bliver i tvivl om de har fået Jacob. De har en Julius (babynisse med sut og hænderne i lommen), som Jacob har givet dem og som han mener er er ham De mangler Lars (min mand) og Lone (min brors kæreste) for at have os alle som nisser. Lidt hyggeligt, faktisk
Jeg kan love dig, der bliver billede spam... Både her og på FB, når vi er hjemme igen
JulieE skriver: Ja... Jeg sidder faktisk og bliver i tvivl om de har fået Jacob. De har en Julius (babynisse med sut og hænderne i lommen), som Jacob har givet dem og som han mener er er ham De mangler Lars (min mand) og Lone (min brors kæreste) for at have os alle som nisser. Lidt hyggeligt, faktisk Jeg kan love dig, der bliver billede spam... Både her og på FB, når vi er hjemme igen
Nettemor skriver: Ja det er da mega hyggeligt. Også derfor jeg tænker at verdens bedste dp mor skal have en Sebastian Nisse! Jamen det vil jeg glæde mig til!
Ja det er da mega hyggeligt. Også derfor jeg tænker at verdens bedste dp mor skal have en Sebastian Nisse! Jamen det vil jeg glæde mig til!
Ja... det er en da den perfekte gave Mon ikke du finder den, når de begynder at komme i butikkerne her i oktober
JulieE skriver: Ja... det er en da den perfekte gave Mon ikke du finder den, når de begynder at komme i butikkerne her i oktober
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128