Hæklenåle etui mobilpung m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

JulieE

Stivdie skriver:

Tusind tak for linket! Det vil jeg gemme i min mappe med ting, jeg skal kaste mig over, når hæklenålene dukker op med posten!

De har forresten 4 ngl bomuldsgarn på tilbud i SuperBrugsen lige nu til 55 kr, hvis nogen lige skulle stå og mangle. Jeg satser på at købe ind på onsdag, når jeg har fået overblik over hvilke farver, hvor mange osv

Det var så lidt! Synes det er fedt, at dele idéer og sådan herinde 

Altid godt emd garn på tilbud. jeg har lige hamstret hos min lokale garnpusher. 10 nøgler Cotton nr 8 for  120 kr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Stivdie

JulieE skriver:

Det var så lidt! Synes det er fedt, at dele idéer og sådan herinde 

Altid godt emd garn på tilbud. jeg har lige hamstret hos min lokale garnpusher. 10 nøgler Cotton nr 8 for  120 kr 

Ja, jeg er også næsten allerede blevet helt afhængig af at hente inspiration herinde! Nu skal jeg bare blive bedre til at få taget nogle billeder af mine gamle projekter, og få delt lidt med jer andre!

Anmeld

27. august 2012

JulieE

Stivdie skriver:

Ja, jeg er også næsten allerede blevet helt afhængig af at hente inspiration herinde! Nu skal jeg bare blive bedre til at få taget nogle billeder af mine gamle projekter, og få delt lidt med jer andre!

Jaaaa.... Vi vil gerne se, hvad du laver   Jeg bruger også billederne lidt som dokumentation for mig selv, så jeg har lidt styr på, hvad jeg får lavet, hvis du forstår 

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

Super godt arbejde søde

Kan godt se at Etuiet passer perfekt til clover hæklenålene Skal da vist have skrevet sådan nogle på ønske sedlen

Er sikker på at mobiltasken vil vække begejstring!

Uglen er bare mega sød. Er det til prinsesse pophår?

Anmeld

27. august 2012

Stivdie

JulieE skriver:

Jaaaa.... Vi vil gerne se, hvad du laver   Jeg bruger også billederne lidt som dokumentation for mig selv, så jeg har lidt styr på, hvad jeg får lavet, hvis du forstår 

Ville jeg også rigtig gerne tage mig sammen og begynde på, det er jo sjovt at se alt det, man egentlig har lavet gennem tidens løb.. Det er bare at huske at tage billedet af det færdige produkt inden det bliver foræret væk!!! Men kunne godt være jeg lige skulle kigge i mit fotoalbum og så oprette lidt i blæretråden :-)

Anmeld

27. august 2012

JulieE

Super godt arbejde søde

Kan godt se at Etuiet passer perfekt til clover hæklenålene Skal da vist have skrevet sådan nogle på ønske sedlen

Er sikker på at mobiltasken vil vække begejstring!

Uglen er bare mega sød. Er det til prinsesse pophår?

Taaaaak søde!!! 

Jeg kan helt sikkert godt anbefale clover hæklemålene. De er så behagelige at hækle med!! Og etuiet passer perfekt til dem 

Jeg er så spændt på, hvad Niecen siger til mobil tasken. Hun bliver 11 om 3 uger, så der får hun den 

Uglen er faktisk til Prinsesspophårs veninde. Jeg har lavet en tidligere, som venindens mor endte med at købe til en dåbsgave og veninden, var helt forelsket i den, så nu får hun sin egen 

Anmeld

27. august 2012

JulieE

Stivdie skriver:

Ville jeg også rigtig gerne tage mig sammen og begynde på, det er jo sjovt at se alt det, man egentlig har lavet gennem tidens løb.. Det er bare at huske at tage billedet af det færdige produkt inden det bliver foræret væk!!! Men kunne godt være jeg lige skulle kigge i mit fotoalbum og så oprette lidt i blæretråden :-)

Det er bare med at komme igang  Jeg elsker at se, hvad I andre går og laver og få lidt inspiration på den måde...

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Taaaaak søde!!! 

Jeg kan helt sikkert godt anbefale clover hæklemålene. De er så behagelige at hækle med!! Og etuiet passer perfekt til dem 

Jeg er så spændt på, hvad Niecen siger til mobil tasken. Hun bliver 11 om 3 uger, så der får hun den 

Uglen er faktisk til Prinsesspophårs veninde. Jeg har lavet en tidligere, som venindens mor endte med at købe til en dåbsgave og veninden, var helt forelsket i den, så nu får hun sin egen 

Jamen det er jo helt klart noget jeg skal ønske mig. Kan aldrig finde ud af hvad jeg skal ønske men nu har jeg da en ide

Er da sikker på hun blive vildt glad. Du må lige opdatere når det er må sige du er en af dem der har styr på gaverne i god tid!

Dét var en super sød tanke med uglen!

Anmeld

27. august 2012

Stivdie

JulieE skriver:

Det er bare med at komme igang  Jeg elsker at se, hvad I andre går og laver og få lidt inspiration på den måde...

Så er der lagt et enkelt projekt op i blæretråden :-) Det var lige det eneste jeg kunne finde et billede af, desværre! Må lige blive bedre til at få fotograferet mine smy sysler

Anmeld

27. august 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Jamen det er jo helt klart noget jeg skal ønske mig. Kan aldrig finde ud af hvad jeg skal ønske men nu har jeg da en ide

Er da sikker på hun blive vildt glad. Du må lige opdatere når det er må sige du er en af dem der har styr på gaverne i god tid!

Dét var en super sød tanke med uglen!

Jeg har også skrevet de str jeg mangler på min ønskeseddel sammen med ønsket om et gavekort til en garnbutik 

Jeg prøver at få styr på tingene i ordentlig tid... prøver også at få købt julegaver i god tid (et år købte jeg den første i starten af september ) men det lykkes ikke altid. Jeg mangler stadig lidt mere til Niecen og jeg er lidt tabt. Måske ender det med en bluse... 

det skal måske også siges at veninden bor i stuen i vores opgang og jeg har kendt hende siden hun blev født. Hendes forældre er vors gode venner... så selvfølgelig skulle hun da ha' en ugle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.