Hæklenåle etui mobilpung m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.911 visninger
31 svar
0 synes godt om
27. august 2012

JulieE

Endelig fik jeg gjort mit etui til mine hæklenåle færdig -Tak til Lutteridyl  Så har jeg også lavet en mobiltaske, som min niece skal have i fødselsdagsgave og en lille ugle... Bare fordi 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Troldemommi

Hvor er det nogle fine ting du har lavet :-)

Monica

Anmeld

27. august 2012

Michalala

Sikke fine ting. Og dejlige farver til uglen

Anmeld

27. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Flot  Og sød ugle

Anmeld

27. august 2012

JulieE

Monica P skriver:

Hvor er det nogle fine ting du har lavet :-)

Monica

Tak 

Anmeld

27. august 2012

JulieE

Michalala skriver:

Sikke fine ting. Og dejlige farver til uglen

Tak  jeg er også helt vild med de farver 

Anmeld

27. august 2012

JulieE

Omsorgsgiver skriver:

Flot  Og sød ugle

Tak  Ja... jeg synes også den er SÅ sød 

Anmeld

27. august 2012

Stivdie

JulieE skriver:

Endelig fik jeg gjort mit etui til mine hæklenåle færdig -Tak til Lutteridyl  Så har jeg også lavet en mobiltaske, som min niece skal have i fødselsdagsgave og en lille ugle... Bare fordi 

Ih, jeg venter på at mine bestilte hæklenåle kommer hjem, så jeg kan hækle et etui til dem! Mine gamle hæklenåle er nemlig forsvundet på mystisk vis næsten allesammen, og jeg har konkluderet det nok er fordi jeg ikke havde et etui til dem :-)
Synes også uglen er virkelig sød! Står og skal bruge en lille barselsgave i November, og jeg tror den kunne være et hit. Er opskriften på den også fra Lutter Idyl?

Anmeld

27. august 2012

JulieE

Stivdie skriver:

Ih, jeg venter på at mine bestilte hæklenåle kommer hjem, så jeg kan hækle et etui til dem! Mine gamle hæklenåle er nemlig forsvundet på mystisk vis næsten allesammen, og jeg har konkluderet det nok er fordi jeg ikke havde et etui til dem :-)
Synes også uglen er virkelig sød! Står og skal bruge en lille barselsgave i November, og jeg tror den kunne være et hit. Er opskriften på den også fra Lutter Idyl?

Ja, det er meget smart at have samling på den. Mine gamle almindelige hæklenåle ligger i en lille kasse i skabet (men dem bruger jeg heller ikke mere )

Uglen er ikke fra LutterIdyl. Denn har jeg hapset her

http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Haekling/2012/01/02-Barnevognsophaeng-med-ugler.aspx

Den er nem og super sød 

Anmeld

27. august 2012

Stivdie

JulieE skriver:

Ja, det er meget smart at have samling på den. Mine gamle almindelige hæklenåle ligger i en lille kasse i skabet (men dem bruger jeg heller ikke mere )

Uglen er ikke fra LutterIdyl. Denn har jeg hapset her

http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Haekling/2012/01/02-Barnevognsophaeng-med-ugler.aspx

Den er nem og super sød 

Tusind tak for linket! Det vil jeg gemme i min mappe med ting, jeg skal kaste mig over, når hæklenålene dukker op med posten!

De har forresten 4 ngl bomuldsgarn på tilbud i SuperBrugsen lige nu til 55 kr, hvis nogen lige skulle stå og mangle. Jeg satser på at købe ind på onsdag, når jeg har fået overblik over hvilke farver, hvor mange osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.