den første tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Benjamins'mor

Når vi var derhjemme og han sov (som spædbørn gør meget) malede jeg, fik ryddet op, gjort rent, ordnet vasketøj, eller sad her på baby.

Den første tid fik vi også meget besøg, for alle var ellevilde for at se ham.

Han er født i januar, så var også nogle gange afsted på januar udsalg med forskellige veninder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

merle2010

jeg ammede, skiftede bleer, passede hans søskende, gik tur med barnevognen og gøre rent, ordne flasker rydde op, VASKE TØJ

sov næsten aldrig da han blev født i sommerferien og alle børn var hjemme på ferie... og manden arbejdede...

det var hårdt..

nu er han 2 mdr og når jeg har afleveret de store og ordnet flasker, lavet mme og ryddet op efter morgenens strabadser og ordnet vasketøj.. så sover vi en lur sammen...

og jeg nyder det

Anmeld

27. august 2012

modesty

HopinWishin skriver:

Hos os er far ikke begndt på job endnu.... og når han starter så er det fra kl. 15-23... uha gruer allerede for det at være alene... 

Jeg var vildt nervøs da jeg skulle være alene med baby i starten. Bare rolig - der går et par dage og så er nervøsiteten væk.

Anmeld

27. august 2012

HopinWishin

modesty skriver:

Jeg var vildt nervøs da jeg skulle være alene med baby i starten. Bare rolig - der går et par dage og så er nervøsiteten væk.

det håber jeg =)

Anmeld

27. august 2012

HopinWishin

Benjamins'mor skriver:

Når vi var derhjemme og han sov (som spædbørn gør meget) malede jeg, fik ryddet op, gjort rent, ordnet vasketøj, eller sad her på baby.

Den første tid fik vi også meget besøg, for alle var ellevilde for at se ham.

Han er født i januar, så var også nogle gange afsted på januar udsalg med forskellige veninder.

total overskudsagtig

Anmeld

27. august 2012

Benjamins'mor

HopinWishin skriver:

total overskudsagtig

Ja, fik ordnet det meste i løbet af dagen så mig og kæresten kunne hygge sammen om aftenen når lillemanden sov.

Anmeld

27. august 2012

HopinWishin

Benjamins'mor skriver:

Ja, fik ordnet det meste i løbet af dagen så mig og kæresten kunne hygge sammen om aftenen når lillemanden sov.

Men var det allerede fra de første uger...? .... Eller er du lidt 'dødelig' og begyndte at ''leve'' fra uge 3-4 stykker....?

Anmeld

27. august 2012

Mother-love

Vi havde en ret hård start med isabella da jeg for det første ikke havde nok råmælk til at mætte hende på hospitalet. Så hun fik mme. Da vi kom hjem gik det okay i to dage og så var problemet der igen. Jeg havde ikke nok mælk til hende hun skreg konstandt og jeg ville jo helst ikke give mme da jeg jo ville have hun skulle have bryst. Men da hun var tre uger opgav jeg. Og gik over på mme. Vi købte nan det fik hun så mega luft i maven af så hun skreg hver gang hun havde spist. Så skiftede vi til syrnet og så gik det over alt forventning. Derfra lavede vi stortset ikke andet end at sove alle tre. Hehehe det var en rigtig hård start som tog alt energi fra os.

Anmeld

27. august 2012

Benjamins'mor

HopinWishin skriver:

Men var det allerede fra de første uger...? .... Eller er du lidt 'dødelig' og begyndte at ''leve'' fra uge 3-4 stykker....?

Den første uge var vi på barselsgangen, så den første uge var jeg "død" Men ellers derefter

Anmeld

27. august 2012

Thalia

Jeg fødte den 7. juli og vi har haft drøn travlt siden da. Amningen har selvfølgelig krævet ro og tid for at blive etableret ordentligt, men derudover har vi været til 2 bryllupper, en 30 års fødselsdag og jeg var alene afsted til en 40 års fødselsdag i lørdags.

Mine store drenge har selvfølgelig været hjemme på sommerferie hele juli måned, og i august er de kun kommet afsted hvis de har haft lyst til det eller hvis jeg har skulle noget som de ikke kunne komme med til.

Dagene er gået med en masse havearbejde og gåture og enkelte cafeaftaler med veninder.

Og så får jeg set utroligt meget fjernsyn lige pludseligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.