den første tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.152 visninger
33 svar
0 synes godt om
27. august 2012

HopinWishin

Hvad brugte I, helt ærligt,  tiden på de første uger hjemme med et spædbarn....? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Tulle28

Ammede, sov og gik ture med barnevognen. Det handlede vist mest om at overleve;-)

Anmeld

27. august 2012

2babygirls

HopinWishin skriver:

Hvad brugte I, helt ærligt,  tiden på de første uger hjemme med et spædbarn....? 

SOVE !!!!! vi sov formiddagen væk og stop op ved 9-10 tiden og fik leget og hygget en masse der, og så sov hun igen fra 12-16 og så kom far hjem.

Anmeld

27. august 2012

HopinWishin

Tulle28 skriver:

Ammede, sov og gik ture med barnevognen. Det handlede vist mest om at overleve;-)

hehe okay... så er det ikke kun mig der har det sådan  

Anmeld

27. august 2012

HopinWishin

Baby2påvej skriver:

SOVE !!!!! vi sov formiddagen væk og stop op ved 9-10 tiden og fik leget og hygget en masse der, og så sov hun igen fra 12-16 og så kom far hjem.

Hos os er far ikke begndt på job endnu.... og når han starter så er det fra kl. 15-23... uha gruer allerede for det at være alene... 

Anmeld

27. august 2012

Giraffen

HopinWishin skriver:

mad - sove - rydde op/gøre rent - gå lange ture med barnevognen - besøg/butiksture med veninder

synes tiden fløj afsted! 

Anmeld

27. august 2012

Faith

Vi kæmpede en brav kamp med at finde ud af hvorfor vores lille dreng skreg som en besat dag ud og dag ind. Den første tid var rent ud sagt et helvede

Da han var 5 uger gammel blev jeg indlagt på børneafdelingen med ham pga hans skrigeture, men de mente bare at jeg overfodrede ham.

Først som 7 uger efter fødslen nævnte sundhedsplejersken at det kunne være laktoseintolerans, og jeg stoppede amningen og fik ham på laktosefri MME.

Fra den ene dag til den anden ændrede han sig fra at være en meget ulykkelig og forpint lille dreng, til at være en glad baby.

Og pludselig sov han! Både dag og nat. Og så kunne vi pludselig nyde ham ovenikøbet.

Så vi havde rigeligt at få tiden til at gå med den første tid. Men hvor er det skønt at du har fået en nem baby som du kan nyde! Det er altså bare den rareste måde at blive forældre på.

Anmeld

27. august 2012

HopinWishin

Giraffen skriver:

mad - sove - rydde op/gøre rent - gå lange ture med barnevognen - besøg/butiksture med veninder

synes tiden fløj afsted! 

uha butikker og veninder har jeg slet ikke rigtig overskud til endnu.. men nu er bettefisen også kun 2 uger.... 

Anmeld

27. august 2012

Tulle28

HopinWishin skriver:

hehe okay... så er det ikke kun mig der har det sådan  

Nej puuuuha... Jeg kan stadigvæk huske hvordan min kæreste og jeg sad og kiggede på hinanden og bare tænkte fuuuuuck hvad er det dog vi har rodet os ud i med det her barn... Man troede jo aldrig livet ville blive normalt igen Meeen det gør det - sådan da:-)

Anmeld

27. august 2012

2babygirls

HopinWishin skriver:

Hos os er far ikke begndt på job endnu.... og når han starter så er det fra kl. 15-23... uha gruer allerede for det at være alene... 

Det skal du ikke grue for. Jeg troede også det ville blive hårdt, men hun sove jo nærmest alt den tid han var på arbejde, så det var ikke fordi han gik glip af noget, og jeg kunne sove en masse og ordne andre ting om eftermiddagen. Plus jeg startede mødregruppe da hun var knap 2 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.