iPad 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Min Kærestes søster har 2 drenge hvoraf den ældste bliver 3 nu her. De har valgt at give ham en IPAD!!! I gave. Fordi han spiller på deres iphones hele tiden. Er det bare mig, eller er det ikke ALT for tidligt med ipads i den alder?

Er anonym da jeg ikke ved om personen er herinde.

Nææ det styrer man vel selv .. 
Man kan få så mange lærerige apps til dem ..

Oscar får nok også en i 2 års fødselsdagsgave  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

An&Jo

hjemme hos os har vi også en, den er dog primært købt til mig, så jeg kan have den med rundt istedet for computeren..

Men ungerne bruger den også, og der er faktisk decideret hentet spil ned på den til dem som de kan lære en del af, de kan både lære alfabetet, tal osv, så jeg synes den er fin.. dog vil vores børn (heldigvis) langt hellere være udenfor end de vil sidde og se tv eller spille på en iPad, men er vi på tur så er den god at have med til lidt let underholdning..

Anmeld

27. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Min Kærestes søster har 2 drenge hvoraf den ældste bliver 3 nu her. De har valgt at give ham en IPAD!!! I gave. Fordi han spiller på deres iphones hele tiden. Er det bare mig, eller er det ikke ALT for tidligt med ipads i den alder?

Er anonym da jeg ikke ved om personen er herinde.

Jeg synes ikke det er tidligt min søn på 22 måneder har en. Min datter fik een først af hendes tante. Og derfor valgte vi o købe en til vores søn også da han ikke måtte låne den af hende. Men vil sige han har stor glæde af den. 

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Jeg har stadigvæk ikke nogen pæn holdning til det. Men heldigvis har vi alle lov at være forskellige 

Anmeld

29. august 2012

SaNiNa

Nej jeg syntes det er fint Nicklas har det sidste år haft rimelig syrt på hvordan man bruge den og spiller, det samme med vores tlf han ved lige hvor de forskellige spil ligge og det samme med billeder og spil.

Han er lige blevet 3 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.