iPad 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Stumpen

Jeg synes det er helt hen i vejret at små børn skal have en ipad - jo vist der er masser af læring ved sådan en, men mine børn på 3 og 6 har rigelig med glæde af den af min... og det de bruger den kan jeg sagtens undvære min... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg synes bare det er for tidligt. Jaja alt er teknologi i dag, men iPad som 3årig? Hvad bliver det næste?? Jeg synes det er vanvittigt. 

Anmeld

27. august 2012

henh01

Jeg ville aldrig personligt gå ud og købe en til min søn på 2 år. Når han kommer til at kunne bruge den til mere end spil vil en ipad3 være oldskab

Han får lov at se og spille på vores i et meget begrænset omfang. Egentlig bruger vi adrig vores ipad. Min datter på 8 elsker dog at høre musik på den, og bruger den mest til det da hendes anlæg ikke er sat til endnu. (jep er "lige" flyttet for 9 mdr siden, så man kan jo ikke forvente at alt spiller endnu )

Anmeld

27. august 2012

MorDk

Jeg ville ikke købe en til MIN søn... men havde jeg en måtte hjertens gerne låne den! Han bruger min smartphone... engang imellem...

Anmeld

27. august 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Vi har ikk nogen iPad men en tablet fra Samsung .. Den er købt til min søn på 3 år .. Nu meSt fordi dvd'en i bilen gik i stykker og vi har en times kørsel til mine forældre .. Men han spiller ogs på den og så er der lagt film ind til .. Vi andre bruger den selvfølgelig ogs jeg synes kun det er en god ide ..

Anmeld

27. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg ville ikke købe en til mine børn ( de er 6 mdr og 3 år).

Min datter har en lille computer, hvor man kan lære tal og bogstaver, og derudover skal hun ikke spille på computer/ipad/iphone.

Hun må heller ikke lege med min iphone, da det i mine øjne ikke er til børn.

Anmeld

27. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Funkystar skriver:

Det er fuldstændig hen i vejret

Send børnene udenfor og lege i den friske luft i stedet for!

Anmeld

27. august 2012

Brams

Anonym skriver:

Min Kærestes søster har 2 drenge hvoraf den ældste bliver 3 nu her. De har valgt at give ham en IPAD!!! I gave. Fordi han spiller på deres iphones hele tiden. Er det bare mig, eller er det ikke ALT for tidligt med ipads i den alder?

Er anonym da jeg ikke ved om personen er herinde.

Vi købte en iPad da vores datter var 2 ½ år og hun har haft meget glæde af den, så nej jeg synes ikke det er for tidligt

Anmeld

27. august 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Min Kærestes søster har 2 drenge hvoraf den ældste bliver 3 nu her. De har valgt at give ham en IPAD!!! I gave. Fordi han spiller på deres iphones hele tiden. Er det bare mig, eller er det ikke ALT for tidligt med ipads i den alder?

Er anonym da jeg ikke ved om personen er herinde.

Vi giver vores børn ipads her snart (skal lige finde bedste tilbud)

Den yngste er 20 mdr. Den ældste bliver 3. 

Så jeg er ikke enig med dig. Ipads er et fantastisk læringsinstrument. Vores yngste er handicappet, og hun  vil kunne kommunikere via ipaden .

Men ipads skal naturligvis ikke bare ligge at flyde med alt det andet legetøj. Det er noget, som vi voksne skal hjælpe børnene med at regulere og passe på.

Anmeld

27. august 2012

Livsmor

Vi har en til fælles, pigerne på 2 og 4 år bruger den on/off, den store mere end den lille. Vi bruger den til underholdning i fly, på skib og i hytterne/lejlighederne hvor vi bor i ferierne.

Men de får ikke en selv endnu. Syntes at de skal lære det stille og roligt, de har den også i Institutionerne(bruges dog ikke så meget endnu).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.