Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min Kærestes søster har 2 drenge hvoraf den ældste bliver 3 nu her. De har valgt at give ham en IPAD!!! I gave. Fordi han spiller på deres iphones hele tiden. Er det bare mig, eller er det ikke ALT for tidligt med ipads i den alder?
Er anonym da jeg ikke ved om personen er herinde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min Kærestes søster har 2 drenge hvoraf den ældste bliver 3 nu her. De har valgt at give ham en IPAD!!! I gave. Fordi han spiller på deres iphones hele tiden. Er det bare mig, eller er det ikke ALT for tidligt med ipads i den alder? Er anonym da jeg ikke ved om personen er herinde.
Altså her spiller vores børn på ipaden. Den mindste på snart 3 elsker alt kikke på youtube.
De store spiller og surfer på nettet. Den ene af de store har sin egen iPad, købt for opsparet penge. Og familien deler om den anden , min julegave.
Det er fuldstændig hen i vejret
Send børnene udenfor og lege i den friske luft i stedet for!
det synes jeg ikke man kan lære meget på en ipad min dreng bruger også ipad siden han var 3 år han kan både lære og lege så tro ikke at det er noget ret normalt nu i mange børnehaver/skoler ser man også at de har ipad og børnene og voksne bruger den
For tidligt!? Nej det synes jeg ikke. Min søn fylder snart 1 år og har tænkt mig at han snart skal have en.
Han bruger i forvejen en i vuggestuen og vi er nu bare i en teknologisk tid med fremtid i tablets og anden computerteknologi
Min Kærestes søster har 2 drenge hvoraf den ældste bliver 3 nu her. De har valgt at give ham en IPAD!!! I gave. Fordi han spiller på deres iphones hele tiden. Er det bare mig, eller er det ikke ALT for tidligt med ipads i den alder? Er anonym da jeg ikke ved om personen er herinde.
Syntes personligt ikke det er for tidligt! Min søn på 2.7 år har haft en at spille, lege og male på siden han blev 1 år. Vi gik den i fælles gave så alle kan bruge den, dog er det mest mig der er i besiddelse af den (apropos nu)
De bruger dem også i vuggestuer og børnehaver her i området. Børn kan sagtens få masser af læring ud af dem. Det er forældrenes ansvar at råde over tidsforbruget på den og hvilke apps der skal være. Og intro. ham til andre aktiviteter udendørs, indendørs end kun computer. God gaveide
Funkystar skriver: Det er fuldstændig hen i vejret Send børnene udenfor og lege i den friske luft i stedet for!
Det kan de sagtens selvom! Der er ingen der siger at forældrene vil lade ham sidde 24/7 på den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128