Nogle der ved? (aktivering - kommunen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Stumpen

Jeg var under 30 da jeg blev ledig og fik at vide at så må jeg max gå hjemme i 3 mdr.. Men efter virksomhedspraktikken kunne jeg enten gå hjem igen eller forlænge til job med løntilskud - gjorde sidstnævnte  og er der fortsat.. Er i mellemtiden blevet 30, så tror at når jeg er færdig til november så kan jeg gå hjem i 9 mdr  - hvilket ikke er min plan.. Tager nok julen hjemme, men så vil jeg ud igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

K&S

Stumpen skriver:

Jeg var under 30 da jeg blev ledig og fik at vide at så må jeg max gå hjemme i 3 mdr.. Men efter virksomhedspraktikken kunne jeg enten gå hjem igen eller forlænge til job med løntilskud - gjorde sidstnævnte  og er der fortsat.. Er i mellemtiden blevet 30, så tror at når jeg er færdig til november så kan jeg gå hjem i 9 mdr  - hvilket ikke er min plan.. Tager nok julen hjemme, men så vil jeg ud igen..

Det lyder dejligt, men jeg har desværre ikke mulighed for at forlænge til løntilskud - der er ikke råd i virksomheden, men det vidste jeg godt, da jeg startede.

Jeg har været i praktik samme sted i 8 uger tidligere (under min sygemelding) - men da sagsbehandleren snakkede jobsøgningskursus, ville jeg hellere i praktik igen, selvom der ikke er mulighed for mere efterfølgende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.