Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Hihi det forstod jeg godt Ja, en enkelt pause på omkring de 8-9 min i timen ville faktisk være okay
Hihi det forstod jeg godt Ja, en enkelt pause på omkring de 8-9 min i timen ville faktisk være okay
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Så kan man tisse, gøre lidt mad klar og sætte sig til rette igen, uden navn misser noget, en film vare tit 120 minutter, så det er lige en pause midt i det hele.
Så kan man tisse, gøre lidt mad klar og sætte sig til rette igen, uden navn misser noget, en film vare tit 120 minutter, så det er lige en pause midt i det hele.
Lige præcis, så når man også at få det hele med af filmen
Benjamins'mor skriver: Jeg er ved at være træt af dem.TV2 sender ikke så mange, men TV3 det er godtnok vildt. Hvert kvarter! Det er især rigtigt irriterende når man sidder og ser en god film fredag/lørdag aften, og så kommer der reklamer hele tiden!
Jeg er ved at være træt af dem.TV2 sender ikke så mange, men TV3 det er godtnok vildt. Hvert kvarter! Det er især rigtigt irriterende når man sidder og ser en god film fredag/lørdag aften, og så kommer der reklamer hele tiden!
Ja jeg syntes igså TV3 er blevet ret vild med reklamer... Nu er det ikke særlig tit jeg ser TV3 mere - og Kanal 4 og 5 er også godt med efterhånden
Babymor2010 skriver: Ja jeg syntes igså TV3 er blevet ret vild med reklamer... Nu er det ikke særlig tit jeg ser TV3 mere - og Kanal 4 og 5 er også godt med efterhånden
Benjamins'mor skriver: De kunne så godt lave pauser hver halve time i stedet for hvert kvarter.
De kunne så godt lave pauser hver halve time i stedet for hvert kvarter.
Babymor2010 skriver: Haha ja tissepauserne er en god idé
Haha ja tissepauserne er en god idé
men de ku nu godt spare bare hver anden pause væk eller sådan
Princesspigen skriver: men de ku nu godt spare bare hver anden pause væk eller sådan
Enig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128