Reklamer i TV, hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Kofoed.

Babymor2010 skriver:

Hihi det forstod jeg godt  Ja, en enkelt pause på omkring de 8-9 min i timen ville faktisk være okay 

Så kan man tisse, gøre lidt mad klar og sætte sig til rette igen, uden navn misser noget, en film vare tit 120 minutter, så det er lige en pause midt i det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Benjamins'mor

Jeg er ved at være træt af dem.
TV2 sender ikke så mange, men TV3 det er godtnok vildt. Hvert kvarter! Det er især rigtigt irriterende når man sidder og ser en god film fredag/lørdag aften, og så kommer der reklamer hele tiden!

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Kofoed. skriver:

Så kan man tisse, gøre lidt mad klar og sætte sig til rette igen, uden navn misser noget, en film vare tit 120 minutter, så det er lige en pause midt i det hele.

Lige præcis, så når man også at få det hele med af filmen 

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Kofoed. skriver:

De kunne så godt lave pauser hver halve time i stedet for hvert kvarter.

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Jeg er ved at være træt af dem.
TV2 sender ikke så mange, men TV3 det er godtnok vildt. Hvert kvarter! Det er især rigtigt irriterende når man sidder og ser en god film fredag/lørdag aften, og så kommer der reklamer hele tiden!

Ja jeg syntes igså TV3 er blevet ret vild med reklamer... Nu er det ikke særlig tit jeg ser TV3 mere - og Kanal 4 og 5 er også godt med efterhånden 

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Ja jeg syntes igså TV3 er blevet ret vild med reklamer... Nu er det ikke særlig tit jeg ser TV3 mere - og Kanal 4 og 5 er også godt med efterhånden 

Går hjemme indtil min Sagsbehandler kommer tilbage fra ferie (kan ikke finde job/har ikke råd til uddannelse) så ser lidt serie mens sønnike er i dagpleje for at få tiden til at gå. Han fik nemlig dagpleje plads fordi jeg blev sendt i aktivering, men det stoppede før sommer ferien,. Og så synes jeg han har godt af at komme ud blandt andre.

Anmeld

26. august 2012

Kofoed.

Benjamins'mor skriver:

De kunne så godt lave pauser hver halve time i stedet for hvert kvarter.

Ved film er det cirka hvert 25. minut, men det er også for meget til mig, men deres serier, armen altså, det er for meget.

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Haha ja tissepauserne er en god idé 

men de ku nu godt spare bare hver anden pause væk eller sådan

Anmeld

27. august 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

men de ku nu godt spare bare hver anden pause væk eller sådan

Enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.