Reklamer i TV, hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Clisolka

VØS skriver:

Synes der er alt for mange og de er for lange, jeg oplever sommetider at jeg helt glemmer hvad jeg egentlig er i gang med at se da de varer for længe alle de reklamepauser.

Ja, der er nogle kanaler der har ret lange pauser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Jeg sad og læste en artikel i Metro Express den anden dag, hvor der var blevet lavet en undersøgelse om, hvad danskerne syntes om reklamer i TV - hvad er din mening, er det hot eller not?

jeg absolut HADER reklamer, men en sjældent gang i mellem er de okay for ellers tisser man jo i bukserne midt i en god film  hihi

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

jeg absolut HADER reklamer, men en sjældent gang i mellem er de okay for ellers tisser man jo i bukserne midt i en god film  hihi

Haha ja tissepauserne er en god idé 

Anmeld

26. august 2012

MorDk

HADER reklamer.... virkelig!

Anmeld

26. august 2012

serinasmor

Synes det kunne være rart med film med 1 eller  MAX 2 reklamepauser ... så kan man liiiiige tisse eller hente vand osv ...uden at gå glip af noget ..  men for mange så bliver det træls ... 

Anmeld

26. august 2012

BellaT

Hader dem!

Jeg er helt lost, hvis nogen snakker om en eller anden sjov reklame. For jeg zapper næsten altid væk fra reklamerne.

Anmeld

26. august 2012

Kofoed.

Nadia&Daniel skriver:

Har brug for tissepauser (reklamerne), men har ikke brug for så mange af dem

Lige min tanke, web i timen er nok og den må gerne være på 8-10 minutter, men så er det det.

Anmeld

26. august 2012

Kofoed.

Kofoed. skriver:

Lige min tanke, web i timen er nok og den må gerne være på 8-10 minutter, men så er det det.

Web = en

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Kofoed. skriver:

Web = en

Hihi det forstod jeg godt  Ja, en enkelt pause på omkring de 8-9 min i timen ville faktisk være okay 

Anmeld

26. august 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Jeg sad og læste en artikel i Metro Express den anden dag, hvor der var blevet lavet en undersøgelse om, hvad danskerne syntes om reklamer i TV - hvad er din mening, er det hot eller not?

Træls!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.