Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sad og læste en artikel i Metro Express den anden dag, hvor der var blevet lavet en undersøgelse om, hvad danskerne syntes om reklamer i TV - hvad er din mening, er det hot eller not?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har brug for tissepauser (reklamerne), men har ikke brug for så mange af dem
Jeg hader dem
Nadia&Daniel skriver: Har brug for tissepauser (reklamerne), men har ikke brug for så mange af dem
Ja tissepauser er okay - bare der ikke er for mange, så kan jeg godt overleve
Jeg hader dem!
Åhh jeg synes de er så trælse! Det er godt nok med et par enkelte tisse-pauser. Men nogle kanaler magter jeg ikke at se film på, fordi der er reklamer hvert 20. min
Så jeg har stemt at jeg hader dem
Miss Church skriver: Åhh jeg synes de er så trælse! Det er godt nok med et par enkelte tisse-pauser. Men nogle kanaler magter jeg ikke at se film på, fordi der er reklamer hvert 20. min Så jeg har stemt at jeg hader dem
Ååååh yes, jeg kan huske hvordan det var på 6'eren inden de lavede det om Hvert 20 min, så står jeg også af - så kan det hurtigt blive en helaftensfilm
Babymor2010 skriver: Ååååh yes, jeg kan huske hvordan det var på 6'eren inden de lavede det om Hvert 20 min, så står jeg også af - så kan det hurtigt blive en helaftensfilm
Ja det gør nemlig! Hehe Det er til at blive helt bims af. Så vil jeg hellere se en dvd. Der bestemmer man selv om man har brug for en lille pause
Miss Church skriver: Ja det gør nemlig! Hehe Det er til at blive helt bims af. Så vil jeg hellere se en dvd. Der bestemmer man selv om man har brug for en lille pause
DVD er og bliver en god ting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128