Tusind tak for jeres Guldmærker - MEN...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Mamalou

Maise86 skriver:

Forsikringen dækker, men møntsamlingen har jeg brugt små 10 år på at samle og dåbstingene og smykkerne er jo ting, som der er knyttet til en bestemt begivenhed... Det er minder, der er forsvundet

Jeg ved godt at genstandenes værdi og minderne der er forbundet ikke kan erstattes. Jeg fik bare rigtig ondt af dig og ville sige at jeg har en flyverdragt du kan få. Nogle forsikringsselskaber er ret firkantet desværre. Men det lyder til, at du er heldig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Maise86

Mamalou skriver:

Jeg ved godt at genstandenes værdi og minderne der er forbundet ikke kan erstattes. Jeg fik bare rigtig ondt af dig og ville sige at jeg har en flyverdragt du kan få. Nogle forsikringsselskaber er ret firkantet desværre. Men det lyder til, at du er heldig!

Hvor er det dog bare sødt af dig altså

Bliver virkelig gang på gang overrasket over folks godmodighed!

Jeg håber virkelig forsikringen dækker det hele... Ellers vil jeg meget gerne vende tilbage! Det er virkelig sødt af dig!

Anmeld

25. august 2012

Lise

Hvis du er interesseret i nogle nye guldmærker har jeg nogle liggende, som jeg kun har samlet i tilfælde af at andre ville have dem. Send pb med din adresse hvis jeg skal sende dem til dig.

Anmeld

25. august 2012

Mamalou

Maise86 skriver:

Hvor er det dog bare sødt af dig altså

Bliver virkelig gang på gang overrasket over folks godmodighed!

Jeg håber virkelig forsikringen dækker det hele... Ellers vil jeg meget gerne vende tilbage! Det er virkelig sødt af dig!

Gør endelig det! Det er en str 74 fra Reima, fejler intet! Jeg håber du får styr på situationen og kommer dig hurtigt over chokket. 

Vh. Louise

Anmeld

25. august 2012

Meetoo

Lise skriver:

Hvis du er interesseret i nogle nye guldmærker har jeg nogle liggende, som jeg kun har samlet i tilfælde af at andre ville have dem. Send pb med din adresse hvis jeg skal sende dem til dig.

HVis hende der samler på mærkede ikk vil ha dem, vil jeg meget gerne have dem:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.