Tusind tak for jeres Guldmærker - MEN...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Maise86

PT skriver:

Det er jeg ked af at høre, I har været udsat for.

Håber, forsikringen dækker, men selvfølgelig rigtig træls med de ting, der har affektionsværdi.

Er ikke i tvivl om at forsikringen dækker, men minderne får man jo aldrig tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Maise86 skriver:

Er ikke i tvivl om at forsikringen dækker, men minderne får man jo aldrig tilbage

Nej, det er det værste.

Træls at folk kan få sig til at gøre sådan noget

Anmeld

25. august 2012

Maise86

PT skriver:

Nej, det er det værste.

Træls at folk kan få sig til at gøre sådan noget

Ja Bare de så havde taget alle de døde ting som fjernsyn, iPad osv

Anmeld

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Maise86 skriver:

Ja Bare de så havde taget alle de døde ting som fjernsyn, iPad osv

Præcis. det kan man da i det mindste erstatte.

Det er en af grundene til, at jeg har alle mine fotos på et usb stik, som jeg har i min taske, så mister jeg da i det mindste ikke alt, hvis nogen skulle begå indbrud hos mig.
Det er nemlig det, der betyder mest for mig. Jeg har ikke rigtigt andet med affektionsværdi

Anmeld

25. august 2012

B&J

Maise86 skriver:

Mange tak

Det er bare ikke sjovt når nogen har været i ALLE ens private ting.

Det er desværre ikke mere end 2,5 år siden vi havde indbrud sidst. Denne gang er jeg dog lige blevet alene og skal alene i seng i aften... Puha...

jeg kan slet ikke finde den følelse hvor hårdt og svært og uhyggeligt det må være

ville bare ønske folk ville få sig et bedre lig stedet for at tage og rode i andres ting... det ødelægger en og man bliver bare så ked af det

Anmeld

25. august 2012

Maise86

PT skriver:

Præcis. det kan man da i det mindste erstatte.

Det er en af grundene til, at jeg har alle mine fotos på et usb stik, som jeg har i min taske, så mister jeg da i det mindste ikke alt, hvis nogen skulle begå indbrud hos mig.
Det er nemlig det, der betyder mest for mig. Jeg har ikke rigtigt andet med affektionsværdi

Det er også en rigtig god ide at gøre et eller anden i den form, så man ikke mister det hele.

Jeg har efter sidste indbrud for 2,5 år siden også gjort sådan at min computer tager backup hver dag til en eller andet "plads" jeg har på nettet så jeg ikke mister alle billeder og minder hvis computeren bliver stjålet.

Den havde jeg heldigvis med på ferie, så den har jeg endnu

Anmeld

25. august 2012

Maise86

B&J skriver:

jeg kan slet ikke finde den følelse hvor hårdt og svært og uhyggeligt det må være

ville bare ønske folk ville få sig et bedre lig stedet for at tage og rode i andres ting... det ødelægger en og man bliver bare så ked af det

Du har helt ret ... Mange tak for

Anmeld

25. august 2012

Underskøn

Nu skal jeg selvf ikke sætte gang i en masse tankespind, men har du tænkt tanken at du jo faktisk lige har giver din adresse til en masse herindefra, for at de ku sende dig mærkerne? Tænker, du har ikk tilfældigvis nævnt for nogen af de glade givere at du også skulle på ferie??

Anmeld

25. august 2012

Kløver

Nogle mennesker er bare for lave, ej hvor er det øv

Anmeld

25. august 2012

Maise86

Underskøn skriver:

Nu skal jeg selvf ikke sætte gang i en masse tankespind, men har du tænkt tanken at du jo faktisk lige har giver din adresse til en masse herindefra, for at de ku sende dig mærkerne? Tænker, du har ikk tilfældigvis nævnt for nogen af de glade givere at du også skulle på ferie??

Puha nej, sådan havde jeg ikke lige tænkt over det

Men tror ikke jeg har givet oplysninger om at jeg skulle på ferie til nogen?

Men politiet mente at det muligvis var noget østbande noget, for de havde spist mad fra køleskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.