Tusind tak for jeres Guldmærker - MEN...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Maise86

Jeg oprettede i sidste uge dette emne

https://www.baby.dk/debat/188182pi1/ordet-er-frit/g uldmaerker--er-jeg-helt-galt-paa-den.aspx

I denne tråd var der så mange SØDE og dejlige piger herinde fra, der ville hjælpe mig og sendte mig en masse Guldmærker.

Sagen er den at jeg i lørdags tog i sommerhus med familie og venner og er idag over middag vendt hjem til et hus, med smadrede vindue og hoveddør og ALT er endevendt og gennemrodet

Der er stjålet en masse ting af stor værdi for mig mig: mine børns dåbssmykker, dåbsruller, sparepenge, min møntsamling, mine ungers flyverdragter til denne vinter og flere andre ting.

Da jeg tror jeg har overblik over hvad der er stjålet og jeg står ude venter på at politiet kommer opdager jeg en masse tomme kuverter inde i hækken. ALLE de breve med de Guldmærker i søde piger har sendt er TØMT og de tomme kuverter er bare smidt i hækken!

Hvor er jeg sur, bitter, vred og ikke mindst ked af det!!

Men tusind tak til alle jer, der har sendt jeres Guldmærker til mig - er ked af at der er en eller anden tosse, der har taget dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Muffin_girl

Maise86 skriver:

https://www.baby.dk/debat/188182pi1/ordet-er-frit/g uldmaerker--er-jeg-helt-galt-paa-den.aspx

I denne tråd var der så mange SØDE og dejlige piger herinde fra, der ville hjælpe mig og sendte mig en masse Guldmærker.

Sagen er den at jeg i lørdags tog i sommerhus med familie og venner og er idag over middag vendt hjem til et hus, med smadrede vindue og hoveddør og ALT er endevendt og gennemrodet

Der er stjålet en masse ting af stor værdi for mig mig: mine børns dåbssmykker, dåbsruller, sparepenge, min møntsamling, mine ungers flyverdragter til denne vinter og flere andre ting.

Da jeg tror jeg har overblik over hvad der er stjålet og jeg står ude venter på at politiet kommer opdager jeg en masse tomme kuverter inde i hækken. ALLE de breve med de Guldmærker i søde piger har sendt er TØMT og de tomme kuverter er bare smidt i hækken!

Men tusind tak til alle jer, der har sendt jeres Guldmærker til mig - er ked af at der er en eller anden tosse, der har taget dem!

EJJJJJ ......... Det er satme bare ikke i orden !!! Hvor er det bare skide øv ! 

Anmeld

25. august 2012

Maja_4000

Nej hvor surt !

Det er da for meget at fok ikke kan kende forskel på dit og mit

Anmeld

25. august 2012

Masig

Maise86 skriver:

Årh altså hvor er det træls med de mennesker der ikke kan kende forskel på dit og mit.. Hvad pokker skal det til for altså...

Det er da super ærgeligt med de guldmærker når nu folk har været søde at sende dem, men det er jo bare guldmærker, det er da langt værre med de ting der har affektionsværdi for dig og din familie...

Håber de finder tyvene og giver dem hvad de fortjener...

Anmeld

25. august 2012

Mamalou

Hvor frygtelig! Dækker forsikringen de ting der er stjålet? 

Anmeld

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Det er jeg ked af at høre, I har været udsat for.

Håber, forsikringen dækker, men selvfølgelig rigtig træls med de ting, der har affektionsværdi.

Anmeld

25. august 2012

B&J

hvorfor kan folk ikke bare kende forskeld på hvad der er dit og hvad der er mit... jeg håber så sur inden i folk ikke kan holde deres finger for sig selv..

TS jeg er så ked af du skulle opleve det og din familie...

sender dig en kæmpe krammer

Anmeld

25. august 2012

Maise86

Mamalou skriver:

Hvor frygtelig! Dækker forsikringen de ting der er stjålet? 

Forsikringen dækker, men møntsamlingen har jeg brugt små 10 år på at samle og dåbstingene og smykkerne er jo ting, som der er knyttet til en bestemt begivenhed... Det er minder, der er forsvundet

Anmeld

25. august 2012

Maise86

B&J skriver:

hvorfor kan folk ikke bare kende forskeld på hvad der er dit og hvad der er mit... jeg håber så sur inden i folk ikke kan holde deres finger for sig selv..

TS jeg er så ked af du skulle opleve det og din familie...

sender dig en kæmpe krammer

Mange tak

Det er bare ikke sjovt når nogen har været i ALLE ens private ting.

Det er desværre ikke mere end 2,5 år siden vi havde indbrud sidst. Denne gang er jeg dog lige blevet alene og skal alene i seng i aften... Puha...

Anmeld

25. august 2012

Maise86

Masig skriver:

Årh altså hvor er det træls med de mennesker der ikke kan kende forskel på dit og mit.. Hvad pokker skal det til for altså...

Det er da super ærgeligt med de guldmærker når nu folk har været søde at sende dem, men det er jo bare guldmærker, det er da langt værre med de ting der har affektionsværdi for dig og din familie...

Håber de finder tyvene og giver dem hvad de fortjener...

Ja håber også at de finder dem og vores ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.