Ville i købe.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

MissTas

Faith skriver:

Ville i købe en flyverdragt til et barn der vil være 5 måneder til november? Tænker lidt, er det nødvendigt med flyverdragt til så lille et barn? Har købt en Molo fleece-heldragt til ham, men er i tvivl om jeg skal ud og købe en egentlig flyverdragt også.

Hvad ville i gøre?

det ville jeg ikke gøre .. jeg ville nøjes med uld bodystockings og sådan og så en flecce/teddy dragt, uld luffer, uld hue og evt strikke sokker eller overtræksfutter flyverdragt er ikke nødvendigt når ikke han kravler rundt i sneen eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

2babygirls

Faith skriver:

Tak for svar. Det er faktisk osse det jeg hælder mest til. Bare dejligt at høre andres erfaringer. Sjovt nok har jeg glemt hvad vi gjorde med tvillingerne, selvom de kun er 2 år

Ja det er utroligt hvor hurtigt man glemmer..
Vi venter nr 2 til januar, og synes str 50/56 er MINI mener da ikke vores datter var SÅ lille hehe

Anmeld

24. august 2012

foto på lærred

Faith skriver:

Ville i købe en flyverdragt til et barn der vil være 5 måneder til november? Tænker lidt, er det nødvendigt med flyverdragt til så lille et barn? Har købt en Molo fleece-heldragt til ham, men er i tvivl om jeg skal ud og købe en egentlig flyverdragt også.

Hvad ville i gøre?

Vi havde en og brugte den en del.

Jeg tillader mig at sende et link til DBA hvor vi sælger vores hvis du bor i KBH eller omegn hvis det har interesse.

Jeg sælger for 70 kr.

http://www.dba.dk/flyverdragt-wheat-str-74/id-84826161/

mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, wallstickers, invitationer osv.

Anmeld

24. august 2012

Faith

Baby2påvej skriver:

Ja det er utroligt hvor hurtigt man glemmer..
Vi venter nr 2 til januar, og synes str 50/56 er MINI mener da ikke vores datter var SÅ lille hehe

Nej man glemmer lynhurtigt hvor små sådan nogle størrelser er. Jeg fødte en dreng for 10 uger siden. Han vejede 3600 g og jeg syntes han var lillebitte. Men rent faktisk vejede han 1600 g mere end sine brødre da de blev født. Kan slet ik forstå de var SÅ små

Anmeld

24. august 2012

2babygirls

Faith skriver:

Nej man glemmer lynhurtigt hvor små sådan nogle størrelser er. Jeg fødte en dreng for 10 uger siden. Han vejede 3600 g og jeg syntes han var lillebitte. Men rent faktisk vejede han 1600 g mere end sine brødre da de blev født. Kan slet ik forstå de var SÅ små

Jamen er også brandsikker på at jeg aldrig har født et barn der var lille nok til de str, men håber lillen kan passe det for det er SÅ nuttet

Anmeld

24. august 2012

Faith

MissTas skriver:

det ville jeg ikke gøre .. jeg ville nøjes med uld bodystockings og sådan og så en flecce/teddy dragt, uld luffer, uld hue og evt strikke sokker eller overtræksfutter flyverdragt er ikke nødvendigt når ikke han kravler rundt i sneen eller noget

Tak for svar. Tror altså osse det blir det vi gør. Har forelsket mig i de nye vinterjakker fra Hummel, og tror altså de to store må eje sådan en hver. Så der blir ikke råd til noget til lillebror

Anmeld

24. august 2012

Faith

Baby2påvej skriver:

Jamen er også brandsikker på at jeg aldrig har født et barn der var lille nok til de str, men håber lillen kan passe det for det er SÅ nuttet

Det er jeg sikker på den nok skal kunne. Måske ikke så længe, men så er det med at nyde det så længe det varer

Anmeld

24. august 2012

2babygirls

Faith skriver:

Det er jeg sikker på den nok skal kunne. Måske ikke så længe, men så er det med at nyde det så længe det varer

Ja, jeg håber den er lige så længe i størrelserne som storesøster.

Anmeld

24. august 2012

Fenja09

Vores datter er født 1 sep og vi skal først have flyvedragt til hende i år. Synes ikke der er nogen grund til at købe en, hvis barnet ikke kravler, sidder osv. De fleste babyer på 5 måneder er som regel altid i barnevogn og der vil jeg mene at en fleecedragt og en kørepose/voksi eller en varm dyne er nok.

/Fenja

Anmeld

24. august 2012

Nettemor

raca skriver:

flyverdragt til et barm der ikke kan sidde er ubrugligt... vil jeg mene..

hvornår vil i bruge den?

de er for klodstede og varme i bilen.. så der er fleece og evt en dyne/tæppe at foretrække.

og jeg har aldrig ladet mine sove i flyverdragt, da dragten de sover i ikke skal være vindtæt.. så der har jeg brugt uld eller fleece, da det er langt mere behagligt for dem..

jeg har aldrig gået rundt med dem på armen uden for når det var koldt.. men hvis man har lyst til og og bære rundt på dem uden for.. så kan jeg da kun anbefale en slynge og slyngejakke til mor.. også en uldhue+uldtrøje..

Hvad er en slynge jakke? har du evt link?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.