Ville i købe.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
29 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Faith

Ville i købe en flyverdragt til et barn der vil være 5 måneder til november? Tænker lidt, er det nødvendigt med flyverdragt til så lille et barn? Har købt en Molo fleece-heldragt til ham, men er i tvivl om jeg skal ud og købe en egentlig flyverdragt også.

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Benjamins'mor

Benjamin blev født en vinter og vi købte flyverdragt til ham.

Sidste år var han 11 mdr, der fik han også flyverdragt.

Anmeld

24. august 2012

Faith

Benjamins'mor skriver:

Benjamin blev født en vinter og vi købte flyverdragt til ham.

Sidste år var han 11 mdr, der fik han også flyverdragt.

Ok. Så han var mindre end 5 måneder da han fik sin første flyverdragt? Fik han brugt den meget?

Anmeld

24. august 2012

raca

flyverdragt til et barm der ikke kan sidde er ubrugligt... vil jeg mene..

hvornår vil i bruge den?

de er for klodstede og varme i bilen.. så der er fleece og evt en dyne/tæppe at foretrække.

og jeg har aldrig ladet mine sove i flyverdragt, da dragten de sover i ikke skal være vindtæt.. så der har jeg brugt uld eller fleece, da det er langt mere behagligt for dem..

jeg har aldrig gået rundt med dem på armen uden for når det var koldt.. men hvis man har lyst til og og bære rundt på dem uden for.. så kan jeg da kun anbefale en slynge og slyngejakke til mor.. også en uldhue+uldtrøje..

Anmeld

24. august 2012

Benjamins'mor

Faith skriver:

Ok. Så han var mindre end 5 måneder da han fik sin første flyverdragt? Fik han brugt den meget?

Ja, han var 0 mdr.

Ja, hver gang vi skulle ud fik han den på.
Sådan nogle små nogle kommer nemt til at fryse, også meget mere end os voksne fordi de ikke har så meget fedt på kroppen.

Anmeld

24. august 2012

Muhmi

Det ville jeg helt klart... De fryser jo også selvom de er små

Og en flyverdragt isolerer bare helt enormt meget mod vind og kulde... En fleece-dragt er jo bare dejlig varm, men vinden smutter ind alle steder.. Selvom man kun skal gå korte ture med dem og de ikke skal sove ude når det er alt for koldt, så synes jeg at det er rigtig nødvendigt med en flyverdragt..

Men en flyverdragt fra tøj og sko kan sagtens være rigtig god, hvis man synes det er mange penge at smide efter så "lille" en ting...

Anmeld

24. august 2012

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Ja, han var 0 mdr.

Ja, hver gang vi skulle ud fik han den på.
Sådan nogle små nogle kommer nemt til at fryse, også meget mere end os voksne fordi de ikke har så meget fedt på kroppen.

Med ud mener jeg - når vi gik med barnevognen.

Anmeld

24. august 2012

Faith

raca skriver:

flyverdragt til et barm der ikke kan sidde er ubrugligt... vil jeg mene..

hvornår vil i bruge den?

de er for klodsede og varme i bilen.

og jeg har aldrig ladet mine sove i flyverdragt, da dragten de sover i ikke skal være vindtæt.. så der har jeg brugt uld eller fleece.

Det er nemlig osse lidt det jeg tænker.... Mine to andre drenge er osse født om sommeren, og så vidt jeg kan huske havde de ikke flyverdragter den første vinter.

Anmeld

24. august 2012

Faith

Muhmi skriver:

Det ville jeg helt klart... De fryser jo også selvom de er små

Og en flyverdragt isolerer bare helt enormt meget mod vind og kulde... En fleece-dragt er jo bare dejlig varm, men vinden smutter ind alle steder.. Selvom man kun skal gå korte ture med dem og de ikke skal sove ude når det er alt for koldt, så synes jeg at det er rigtig nødvendigt med en flyverdragt..

Men en flyverdragt fra tøj og sko kan sagtens være rigtig god, hvis man synes det er mange penge at smide efter så "lille" en ting...

Ok tak for svar

Under alle omstændigheder bliver det ikke en vanvittig dyr en jeg køber. Har 2 andre drenge som osse skal have, og før man får set sig om har man brugt spidsen af en jetjager

Anmeld

24. august 2012

raca

Faith skriver:

Det er nemlig osse lidt det jeg tænker.... Mine to andre drenge er osse født om sommeren, og så vidt jeg kan huske havde de ikke flyverdragter den første vinter.

i uvidenhed købte jeg en  til den første.. den blev aldrig brugt. så nr 2 fik ingen og vi manglede den ikke.

de vinter børn jeg kender har heller ikke haft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.