Ville i købe.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Muhmi

Faith skriver:

Ok tak for svar

Under alle omstændigheder bliver det ikke en vanvittig dyr en jeg køber. Har 2 andre drenge som osse skal have, og før man får set sig om har man brugt spidsen af en jetjager

DET har du helt ret i... Man kan hurtigt købe sig fattig i børnetøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Camilla..

Faith skriver:

Ville i købe en flyverdragt til et barn der vil være 5 måneder til november? Tænker lidt, er det nødvendigt med flyverdragt til så lille et barn? Har købt en Molo fleece-heldragt til ham, men er i tvivl om jeg skal ud og købe en egentlig flyverdragt også.

Hvad ville i gøre?

Jeg kunne ikke undværre flyverdragt til Malik dengang.

Anmeld

24. august 2012

ano14316

Faith skriver:

Ville i købe en flyverdragt til et barn der vil være 5 måneder til november? Tænker lidt, er det nødvendigt med flyverdragt til så lille et barn? Har købt en Molo fleece-heldragt til ham, men er i tvivl om jeg skal ud og købe en egentlig flyverdragt også.

Hvad ville i gøre?

Ja, det ville jeg.. vi brugte flere forskellige til Magnus sidste vinter og han er fra oktober. Jeg mener vi havde i både 62 og 68

Anmeld

24. august 2012

Faith

Muhmi skriver:

DET har du helt ret i... Man kan hurtigt købe sig fattig i børnetøj

Jep enig! Jeg kom liiiiiiiige til at købe lidt Hummel fra den nye kollektion i går. Nøj der er meget fedt!

Anmeld

24. august 2012

Faith

Camilla.. skriver:

Jeg kunne ikke undværre flyverdragt til Malik dengang.

Tak for svar. Dejligt med andres erfaringer.

Anmeld

24. august 2012

Faith

ano14316 skriver:

Ja, det ville jeg.. vi brugte flere forskellige til Magnus sidste vinter og han er fra oktober. Jeg mener vi havde i både 62 og 68

Tak for dit svar

Anmeld

24. august 2012

anynom

Vi havde ingen flyverdragt til vores pige sidste vinter (hun er fra november) og den eneste grund til at hun får en i år er at dagplejemoderen gerne vil have hun har sådan en. En fleecedragt var rigeligt sidste vinter, det blæser jo ikke i barnevognen og det er jo også farligt at de har det alt for varmt..

Anmeld

24. august 2012

2babygirls

Faith skriver:

Hvad ville i gøre?

Vores datter er fra okt 2010 og fik først en flyverdragt vinter 2011.

Dit barn skal jo ikke sidde nede i sneen/regnen og lege i flere timer, så nej. En fleecedragt er læææænge nok!

Anmeld

24. august 2012

bøllen

Min dreng er fra okt og vi havde ikke flyverdragt det første år. Når han var i barnevognen lå han i voksiposen & i bilen havde vi en dejligt tyk fleecedragt . Og det har været nok her

Anmeld

24. august 2012

Faith

Baby2påvej skriver:

Vores datter er fra okt 2010 og fik først en flyverdragt vinter 2011.

Dit barn skal jo ikke sidde nede i sneen/regnen og lege i flere timer, så nej. En fleecedragt er læææænge nok!

Tak for svar. Det er faktisk osse det jeg hælder mest til. Bare dejligt at høre andres erfaringer. Sjovt nok har jeg glemt hvad vi gjorde med tvillingerne, selvom de kun er 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.