Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bella89 skriver: ved det ikke jeg så dem i sådan en lomme man kunne hækle til sine nåle det var sådan nogle runde små nogle.men mange tak for siden får i hvert faldet brug for det det link med de klip fra youtube er bare så godt og nu køre det bare for mig ( dog lidt fejl ind i mellem, men skal jo lære det )
ved det ikke jeg så dem i sådan en lomme man kunne hækle til sine nåle det var sådan nogle runde små nogle.men mange tak for siden får i hvert faldet brug for det det link med de klip fra youtube er bare så godt og nu køre det bare for mig ( dog lidt fejl ind i mellem, men skal jo lære det )
nåååh, det du har set er maskemarkører.... Det er ligesom en lille ring sag dims hehe... Man sætter den fast i en maske, enten til når man bare tæller, eller skal vide hvor en omgang starter eller slutter (nogle gange er det svært at holde styr på), eller hvis man ved at man skal gøre noget bestemt lige der.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver: nåååh, det du har set er maskemarkører.... Det er ligesom en lille ring sag dims hehe... Man sætter den fast i en maske, enten til når man bare tæller, eller skal vide hvor en omgang starter eller slutter (nogle gange er det svært at holde styr på), eller hvis man ved at man skal gøre noget bestemt lige der.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128