hvad skal jeg bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Nettemor

Bella89 skriver:

A

Super mange tak
Jeg syntes godt nok det er svært

Al begyndelse er svær. Men det skal nok komme. Og der er mange herinde det kan hjælpe hvis du har spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Eliza

Jeg kan anbefale damen fra youtube. Jeg hakker mig igennem hendes videoer og pauser for hver stæng hun laver og så gør jeg bare præcis det samme som hende. 

Kan ikke li huske hva (min) dame hedder men kan skrive det i morgen. 

Vi lavede den lækreste huE med øre sammen igår. Desværre i babstørrelser  Så jeg tror vi skal lave en ny sammen i morgen 

Anmeld

25. august 2012

Sara_S

Eliza skriver:

Jeg kan anbefale damen fra youtube. Jeg hakker mig igennem hendes videoer og pauser for hver stæng hun laver og så gør jeg bare præcis det samme som hende. 

Kan ikke li huske hva (min) dame hedder men kan skrive det i morgen. 

Vi lavede den lækreste huE med øre sammen igår. Desværre i babstørrelser  Så jeg tror vi skal lave en ny sammen i morgen 

Jeg har også lært på youtube 

Anmeld

25. august 2012

mariamiss6

Bella89 skriver:

Hej piger

Jeg har bestemt mig for at prøve at lære at hækle
Men... hvad skal jeg bruge til start op
og kan i anbefale nogle bøger som man kunne låne på bibloteket eller nogle nemme sider på nettet.
Jeg tænker lidt, jeg ville prøve mig med et tæppe men er det for svært som begynder

mange tak for hjælpen

Find på et projekt....

Find opskriften....

Find garnet (du skal bruge MANGE ruller garn til et tæppe, men start med en eller to af hver af de farver du vil have, så er du godt igang, uden det bliver for dyrt).....

Køb hæklenåle, de gode fra clover fås super billigt her hos  http://www.butik-himmelblaa.dk/shop/strikke+tilbehoer/strikkepinde+og+haeklenaale/8999993+clover+soft+touch+haeklenaale.htm

Ellers kan du købe dem/andre slags samme sted som du køber garnet, stort set i hvert fald.

Lær stingene (youtube er faaaaaaaaaantastisk, har også indlejret et par videoer her på min blog  http://mariamiss6.wordpress.com/2012/02/24/how-to-videoer-om-haekle-sting/&nbsp

Hvis du løber ind i et bestemt problem, så spørger du her, her er MASSER af hækledamerjo :D

Og jeg vil tro at du kan klare opstartsprisen med måske 5 nøgler garn og en eller to hæklenåle for 200-250 kroner

Anmeld

25. august 2012

Bella89

mariamiss6 skriver:

Find på et projekt....

Find opskriften....

Find garnet (du skal bruge MANGE ruller garn til et tæppe, men start med en eller to af hver af de farver du vil have, så er du godt igang, uden det bliver for dyrt).....

Køb hæklenåle, de gode fra clover fås super billigt her hos  http://www.butik-himmelblaa.dk/shop/strikke+tilbehoer/strikkepinde+og+haeklenaale/8999993+clover+soft+touch+haeklenaale.htm

Ellers kan du købe dem/andre slags samme sted som du køber garnet, stort set i hvert fald.

Lær stingene (youtube er faaaaaaaaaantastisk, har også indlejret et par videoer her på min blog  http://mariamiss6.wordpress.com/2012/02/24/how-to-videoer-om-haekle-sting/&nbsp

Hvis du løber ind i et bestemt problem, så spørger du her, her er MASSER af hækledamerjo

Og jeg vil tro at du kan klare opstartsprisen med måske 5 nøgler garn og en eller to hæklenåle for 200-250 kroner

1000 tak det er bare en super god side, nu har jeg lært én af dem og har fået mere mod på at forsætte

Anmeld

25. august 2012

Bella89

Bella89 skriver:

1000 tak det er bare en super god side, nu har jeg lært én af dem og har fået mere mod på at forsætte

men hvad skal jeg bruge sådan noget til Køb hæklenåle er helt ny i det her så, ved ikke så meget

Anmeld

25. august 2012

Bella89

Bella89 skriver:

men hvad skal jeg bruge sådan noget til Køb hæklenåle er helt ny i det her så, ved ikke så meget

ups! trodet det var sådan nogle nåle, sådan nogle runde nogle

Anmeld

25. august 2012

mariamiss6

Bella89 skriver:

Hvad mener du? Du kan da ikke hækle uden en hæklenål jo  

Jeg har sat et link ind, til de billigste hæklenåle i DK, i det forrige svar til dig. 

Altså, det er en hæklenål, det erj o den du skal bruge ti lat hækle med... 

Ellers har jeg da misforstået dit spørgsmål

Anmeld

25. august 2012

mariamiss6

Bella89 skriver:

ups! trodet det var sådan nogle nåle, sådan nogle runde nogle

Hehe okay (aner ikke hvad du snakker om dog lol - måske tænker du på ringpinde, de er til at strikke med)

Anmeld

25. august 2012

Bella89

mariamiss6 skriver:

Hehe okay (aner ikke hvad du snakker om dog lol - måske tænker du på ringpinde, de er til at strikke med)

ved det ikke jeg så dem i sådan en lomme man kunne hækle til sine nåle det var sådan nogle runde små nogle.
men mange tak for siden får i hvert faldet brug for det det link med de klip fra youtube er bare så godt og nu køre det bare for mig
( dog lidt fejl ind i mellem, men skal jo lære det )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.