betale gebyrer over netbank.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

anynom

Schonert skriver:

Tak få linkes.

Ringer lige til dem få at høre. 

Velbekom Håber I finder ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Schonert

Trine89 skriver:

Jah de penge ville man da heller bruge til noget andet.. nøj jeg syntes det er vildt de kan få sig selv til det. 

Kan i slet ikke komme til at skifte bank ? sådan noget der ville jeg da hvertfald ikke finde mig i.. 

Det helt vildt - jeg tænker også lige på de gammel mennesker der er inde en gang om ugen få at hente penge, gad vide om de ved sådan noget. 

Jeg ville skifte efter det her. Det virklige få meget. 
Men det store spøgersmål er, kan vi finde en anden bank der ville have os. Hm.. 

Anmeld

23. august 2012

Schonert

JulieWH skriver:

Velbekom Håber I finder ud af det

Håber jeg også vi gør. 

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

Schonert skriver:

Det helt vildt - jeg tænker også lige på de gammel mennesker der er inde en gang om ugen få at hente penge, gad vide om de ved sådan noget. 

Du må rykke din NEMkonto som det passer dig, der er ingen der kan takke nej og der er ingen der kan forhindre dig i det

Anmeld

23. august 2012

Trine89

Schonert skriver:

Fuck hvor de bare røvrender folk.. 

Jeg ville hvertfald prøve at få lavet et budget, og så få fat i lønseddeler og åropgørelse og så bare rundt til lidt forskellige banker og hører om de vil tage jer ind..

Da jeg skiftede til Nordea havde jeg en kassekredit der var rimelig høj, og tjente ikke så mange penge og de tog mig ind og samtidig fik min kæreste og jeg til at låne til indskudet til vores lejlighed som et fælles lån.. så jeg tror det skal se virkelig virkelig sort ud før de siger nej.. men jeg kan selvfølgelig ikke vide for det her er alligevel 2 år siden

Anmeld

23. august 2012

mor2011_

Schonert skriver:

E-Boks? Hvad er det? 

der får i post fra banken kommunen osv når du logger på netbank så til højer strå går til din e boks eller står det også i menu til venstre

Anmeld

23. august 2012

Silas&Mille

Godt... Så ved vi i hvert fald at det ikke er Danske Bank vi skal skifte til

Vi har Nordea nu og betaler ikke nogen gebyrer når vi bruger netbank.

At vi gerne vi skifte bank pga mange andre ting er noget helt andet

Anmeld

23. august 2012

Clisolka

Trine89 skriver:

Fuck hvor de bare røvrender folk.. 

Jeg ville hvertfald prøve at få lavet et budget, og så få fat i lønseddeler og åropgørelse og så bare rundt til lidt forskellige banker og hører om de vil tage jer ind..

Da jeg skiftede til Nordea havde jeg en kassekredit der var rimelig høj, og tjente ikke så mange penge og de tog mig ind og samtidig fik min kæreste og jeg til at låne til indskudet til vores lejlighed som et fælles lån.. så jeg tror det skal se virkelig virkelig sort ud før de siger nej.. men jeg kan selvfølgelig ikke vide for det her er alligevel 2 år siden

De røvrender SÅ meget folk - jeg er også færdig med Danske Bank nu! De er til for de rige...

For 2 mrd. siden hørte jeg om jeg kunne forhøre mit lån med 10.000 til et indskud til en ny lejlighed (vi bor 3 i en 2. vær) - nope!

Jeg havde 2.000 tilbage af lånet, og er færdig her til den 1.... Grunden = min kæreste er registreret i RKI. Jeg har fast job og orden i økonomien.... Der må da være en bank der ikke tager hensyn til ham suk.... 

Anmeld

23. august 2012

Trine89

Babymor2010 skriver:

De røvrender SÅ meget folk - jeg er også færdig med Danske Bank nu! De er til for de rige...

For 2 mrd. siden hørte jeg om jeg kunne forhøre mit lån med 10.000 til et indskud til en ny lejlighed (vi bor 3 i en 2. vær) - nope!

Jeg havde 2.000 tilbage af lånet, og er færdig her til den 1.... Grunden = min kæreste er registreret i RKI. Jeg har fast job og orden i økonomien.... Der må da være en bank der ikke tager hensyn til ham suk.... 

I har ikke fælle økonomi vel?? 

hmm ved ikke hvormeget sådan noget trækker ned på hinanden.. men jeg ville da umildbart ikke tro at det skulle på virke dig at han er i RKI. med mindre i har fælle økonomi.  

Men igen jeg har egentlig ikke forstand på det.. 

Anmeld

23. august 2012

Clisolka

Trine89 skriver:

I har ikke fælle økonomi vel?? 

hmm ved ikke hvormeget sådan noget trækker ned på hinanden.. men jeg ville da umildbart ikke tro at det skulle på virke dig at han er i RKI. med mindre i har fælle økonomi.  

Men igen jeg har egentlig ikke forstand på det.. 

Niks, ingen fællesøkonomi, og det får vi heller ikke så længe han ikke kan styre sin økonomi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.