betale gebyrer over netbank.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Schonert

Valle81 skriver:

Gik lige ind og lavede en overførsel til egen konto og til min mands i anden bank. Jeg skulle ikke betale gebyr, så det må være en fejl

Hold da op ! 
Jeg må hvis lige ringe og høre dem a hvorfor jeg skal betale, når andre ikke skal. Det er da urmiligt! 

Tak få du forsøgte .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Trine89

Schonert skriver:

Jeg synes virklige det er hul i hovdet at de er begyndt på det. 

De er osse begyndt at tag 15 kroner få hver gang du går ind og hæver penge inde i banken, Synes virklige de er ved at tag alle vores penge på gebyre !

omg.. det er da helt vildt.. 

kan de virkelig ikke tjene deres penge på anden vis?? det er dælme frækt. 

Anmeld

23. august 2012

Benjamins'mor

Jeg betaler ikke noget gebyr hos sparekassen Kronjylland, så tror bare det er danske bank hvis det er.

Anmeld

23. august 2012

Schonert

ano14316 skriver:

Jeg synes da, at hvis du betaler andre priser end det der står her, så skal du rette henvendelse til banken, det skal ikke koste noget at flytte penge/betale regninger via. netbank.

Regninger der køre via nets (tidligere pbs) koster ca 9,25) Men det bliver opkrævet på regningen, og ikke som gebyr.

Jeg ringer også til dem lige så snart lillemand er kommet i seng få at høre, få det kan da ikke være rigtig! 

Anmeld

23. august 2012

Schonert

Trine89 skriver:

omg.. det er da helt vildt.. 

kan de virkelig ikke tjene deres penge på anden vis?? det er dælme frækt. 

Det er helt vildt frækt ! Især når de har tager vores hæve kort, og vi skal der ind og hente penge hver mandag, det er alligevel 780 kroner om året, det er alligevel nogen penge vi kunne bruge på noget helt andet. 

Anmeld

23. august 2012

mor2011_

har du ikke ulæst post på din netbank eller i e boks? de har ændret meget hos anske bank da de mener ikke at de tjener nok men de har vist send breve ud til sine kunder

Anmeld

23. august 2012

Schonert

mor2011_ skriver:

har du ikke ulæst post på din netbank eller i e boks? de har ændret meget hos anske bank da de mener ikke at de tjener nok men de har vist send breve ud til sine kunder

E-Boks? Hvad er det? 

Anmeld

23. august 2012

Trine89

Schonert skriver:

Det er helt vildt frækt ! Især når de har tager vores hæve kort, og vi skal der ind og hente penge hver mandag, det er alligevel 780 kroner om året, det er alligevel nogen penge vi kunne bruge på noget helt andet. 

Jah de penge ville man da heller bruge til noget andet.. nøj jeg syntes det er vildt de kan få sig selv til det. 

Kan i slet ikke komme til at skifte bank ? sådan noget der ville jeg da hvertfald ikke finde mig i.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.