betale gebyrer over netbank.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Schonert

Nu sidder jeg betaler alle vores dejlige reninger ( &nbsp , Og finder ud a på hver en a dem jeg betaler er der gebyre på 10 kr. Det har jeg alrdig oplevet får. Trode det var gratis at betale over netbank. 

Har forresten DanskeBank. 

Er det bare ved mig de begyndt på det, eller stå det med småt et hemmligt sted at det koster penge nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Valle81

Hvad, det håber jeg godt nok ikke. Jeg har aldrig betalt for det, og går m.pa danske bank men skal ikke kunne sige om det er noget nyt siden jeg betalte til den 1.

Anmeld

23. august 2012

Trine89

Det må være noget specielt for danske bank. fordi vi betaler ikke noget bebyr hos Nordea. :s

jeg har også hørt at hvis man bruge den der mobil app fra danske bank så koster til 30 kroner at betale regninger eller overføre penge  

Men jeg syntes godt nok det er vildt at det skal koste penge at bruge netbank til at betale regninger med.

Anmeld

23. august 2012

Schonert

Valle81 skriver:

Hvad, det håber jeg godt nok ikke. Jeg har aldrig betalt for det, og går m.pa danske bank men skal ikke kunne sige om det er noget nyt siden jeg betalte til den 1.

Jeg har godt nok heller ikke oplevet det - Har osse lige betalt 25 kroner fra at flytte penge fra vores opsparing til vores mad konto. HVAD SKER DER FÅ DET !!! 

Anmeld

23. august 2012

Schonert

Trine89 skriver:

Det må være noget specielt for danske bank. fordi vi betaler ikke noget bebyr hos Nordea. :s

jeg har også hørt at hvis man bruge den der mobil app fra danske bank så koster til 30 kroner at betale regninger eller overføre penge  

Men jeg syntes godt nok det er vildt at det skal koste penge at bruge netbank til at betale regninger med.

Jeg synes virklige det er hul i hovdet at de er begyndt på det. 

De er osse begyndt at tag 15 kroner få hver gang du går ind og hæver penge inde i banken, Synes virklige de er ved at tag alle vores penge på gebyre !

Anmeld

23. august 2012

Nadia&Daniel

Har jeg godt nok aldrig oplevet - er kunde i Nordea nu, men har haft Danske bank før..

Anmeld

23. august 2012

ano14316

WOW DET LYDER DA FULDSTÆNDIG SINDSYGT!!!

Anmeld

23. august 2012

Schonert

ano14316 skriver:

WOW DET LYDER DA FULDSTÆNDIG SINDSYGT!!!

Lige mine ord ! 
Så må begynde at holde øje med det. 

Anmeld

23. august 2012

Valle81

Schonert skriver:

Jeg har godt nok heller ikke oplevet det - Har osse lige betalt 25 kroner fra at flytte penge fra vores opsparing til vores mad konto. HVAD SKER DER FÅ DET !!! 

Gik lige ind og lavede en overførsel til egen konto og til min mands i anden bank. Jeg skulle ikke betale gebyr, så det må være en fejl

Anmeld

23. august 2012

ano14316

Jeg synes da, at hvis du betaler andre priser end det der står her, så skal du rette henvendelse til banken, det skal ikke koste noget at flytte penge/betale regninger via. netbank.

Regninger der køre via nets (tidligere pbs) koster ca 9,25) Men det bliver opkrævet på regningen, og ikke som gebyr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.