Sladder om vores kommende dagpleje :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Som de andre også sige, så glemt alt om hende sladertanten, som har "oplevet" noget, for 8 år siden.

De må som sagt ik skylde tøjet rent, men ska lige fjerne det værste. 

At børn græder, er ik det værste der ka ske. Her må Alberte også nogen gange græde i et par min, hvis jeg lige er ved at hjælpe thea. Sådan er det også på mit arbejde! 

Vores dp mor har aldrig brugt baby alarmer. Hun har bare tjekket dem ofter! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

marius' mor

StineW79 skriver:

Som de andre også sige, så glemt alt om hende sladertanten, som har "oplevet" noget, for 8 år siden.

De må som sagt ik skylde tøjet rent, men ska lige fjerne det værste. 

At børn græder, er ik det værste der ka ske. Her må Alberte også nogen gange græde i et par min, hvis jeg lige er ved at hjælpe thea. Sådan er det også på mit arbejde! 

Vores dp mor har aldrig brugt baby alarmer. Hun har bare tjekket dem ofter! Vh stine

De bruger heller ikke alarmer i vores vuggestue de stillKasem så de kan se dem i barnevognen.. Hvad gjorde de ikke i gamlE dage.. 

Anmeld

23. august 2012

Ina33

chael skriver:

Ej, okay, i min verden hører det altså til i småtings afdelingen!!

Der med at skylle tøjet op, det må de ikke. De skal lige tage det værste ud i toilettet og sende resten hjem. Sådan er det også i vuggestue og børnehave. Derudover, er hun jo nød til at give et sultent barn mad, g børn græder jo.

Og at glemme at tænde babyalarmen, herre Gud, hun er jo et menneske som os andre. Har du ikke selv glemt en lille ting i ny og næ, hvor man har tænk; UPS??

Come ón!! Det lyder som om hende den mor der fortalte dig det, skulle købe et par større sko næste gang!!

Jeg er helt enig med dig...

Anmeld

23. august 2012

Solstrålebørn

Slå en pil efter det og dan jeres eget indtryk af dagplejeren... 

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ej, okay, i min verden hører det altså til i småtings afdelingen!!

Der med at skylle tøjet op, det må de ikke. De skal lige tage det værste ud i toilettet og sende resten hjem. Sådan er det også i vuggestue og børnehave. Derudover, er hun jo nød til at give et sultent barn mad, g børn græder jo.

Og at glemme at tænde babyalarmen, herre Gud, hun er jo et menneske som os andre. Har du ikke selv glemt en lille ting i ny og næ, hvor man har tænk; UPS??

Come ón!! Det lyder som om hende den mor der fortalte dig det, skulle købe et par større sko næste gang!!

Selvfølgelg danner vi vores eget indtryk og lytter til den, jeg skrev heller ikke vi ikke ville have hende mere, det var mere om jeg skulle snakke med hende om de ting jeg fik at vide. men jo jeg er da også nervøs for om vi har valgt den rigtige dp ( er vi ikke alle det )

Den med skoene har jeg ikke hørt før, den var god :-)

Tak for dit svar

Monica (ups nu afslørede jeg mig jo :-))

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

Jeg kan godt forstå din usikkerhed.. Jeg ville også komme i tvivl om vi nu havde valgt det rigtige for vores barn.. Dog tænker jeg også at det er længe siden at det er sket, og at hun forhåbentlig har lært af sine fejl, elsade sad hun vel ikke på samme pind som for 8 år siden? Samtidig synes jeg ikke at den mor skulle have fortalt dig det på den måde, og tænker faktisk hun måske ikke skulle have sagt noget, fordi det er så længe siden.. Jeg ville nok lade tvivlen komme dagplejen til gode.. Især fordi jeg tænker at dp bliver forfulgt' er nogle ærgerlige hændelser der skete for 8 år siden... som hun nok har lært af og ikke er sket siden.. 

Kloge ord :-)

Ja selvfølgelg skal det komme dp til gode, jeg glemmer selv tit baby alarmen :-)

Monica

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Det er bestemt noget jeg ikke ville tænke videre over, tøjet må de faktisk ikke skylle - babyalarmen, det er vel også sket for andre?

Og så længe din datter var tryg ved hende og ku lide hende ville jeg slet ikke være bekymret

Ja og johanne er vild med hende, hun sidder bare og klapper når hun sidder hos dp :-)

Monica

Anmeld

23. august 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Kloge ord :-)

Ja selvfølgelg skal det komme dp til gode, jeg glemmer selv tit baby alarmen :-)

Monica

Anmeld

23. august 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg var lige ude med skraldeposen her til morgen og udenfor møder jeg en anden mor med sin lille datter, hendes datter er 2 måneder ældre en Johanne så hun er startet i dagpleje

Men problemet er

Denne mor syntes lige hun skulle fortælle mig noget

for 8 år siden havde hun sin ældste søn i dagpleje der hvor Johanne skal starte den 3 september, hun tog sin søn ud af denne dagpleje da hun havde tre dårlige episoder med denne dagplejemor

første gang havde hun madet et barn imens et andet barn græd, anden gang havde hun glemt at tænde babyalarmen så hun ikke kunne høre et grædende barn i barnevognen og tredje gang havde hun sendt en pose med tøj med hjem som var fylkdt med lort, tøjet var ikke skyllet op.

disse tng fik jeg fremlagt af denne mor

men

vi har mødt dagplejemoderen tre gange og vi kan godt lide hende og det kan Johanne også, så derfor sagde vi ja til hende men disse ting nager mig lidt, jeg ved ikke om jeg skal tale med dp om tingene eller lade det fare, det er trods alt 8 år siden.

hvad mener du?

Jeg mener at man skal passe på med sladder.

Mht at glemme en baby alarm så kan det ske for enhver selv om det selvfølgelig er beklageligt. En af mine bedste veninder, glemte den engang til sin egen søn så han lå og skreg uden hun hørte det. Og hun er altså en af de mest ansvarlige, kærlige og omsorgsfulde mødre jeg kender. Det kunne ske for enhver.

Mht at sende tøj med hjem med lort på, så ville jeg faktisk ikke forvente det anderledes. Man kan da vel ikke forvente at dp skal stå og skylle lort af tøj? Det ville jeg i alt fald ikke hvis jeg var dp.

Mht at made et barn mens et andet græder så tænker jeg at det er svært når man ikke har set situationen. Hvis der er tale om at hun reelt har været skide ligeglad og bare ladet ungen skrige, så er det for galt. Men vi ved det ikke. Det kan have været en situation hvor hun har været nødt til at made det (ganske givet ret lille barn) fordi det græd af sult for at berolige det, mens det andet barn måske græd af hysteri eller af en anden mindre vigtig grund. Forstå mig ret: det er altid vigtigt når et barn græder, men en dp har op til 5 børn, og når man vælger den løsning at have sit barn i dp, så må man acceptere at hun kun har to hænder og at hun somme tider er nødt til at prioritere hvilket barns gråd der er mest akut.

Jeg syntes, at du skal gå efter din mavefornemmelse og hvis du syntes godt om dp så skal du gå efter det.

Anmeld

23. august 2012

Mutti2

Anonym skriver:

Jeg var lige ude med skraldeposen her til morgen og udenfor møder jeg en anden mor med sin lille datter, hendes datter er 2 måneder ældre en Johanne så hun er startet i dagpleje

Men problemet er

Denne mor syntes lige hun skulle fortælle mig noget

for 8 år siden havde hun sin ældste søn i dagpleje der hvor Johanne skal starte den 3 september, hun tog sin søn ud af denne dagpleje da hun havde tre dårlige episoder med denne dagplejemor

første gang havde hun madet et barn imens et andet barn græd, anden gang havde hun glemt at tænde babyalarmen så hun ikke kunne høre et grædende barn i barnevognen og tredje gang havde hun sendt en pose med tøj med hjem som var fylkdt med lort, tøjet var ikke skyllet op.

disse tng fik jeg fremlagt af denne mor

men

vi har mødt dagplejemoderen tre gange og vi kan godt lide hende og det kan Johanne også, så derfor sagde vi ja til hende men disse ting nager mig lidt, jeg ved ikke om jeg skal tale med dp om tingene eller lade det fare, det er trods alt 8 år siden.

hvad mener du?

Lad være med at tænke over de ting, og så dan jeres egen mening

Synes da måske også det er småting, hvis man tænker på at dagplejeren har 5 små børn at tage sig af, så er det da heller ikke sikkert at der er tid til det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.