Sladder om vores kommende dagpleje :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.055 visninger
33 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg var lige ude med skraldeposen her til morgen og udenfor møder jeg en anden mor med sin lille datter, hendes datter er 2 måneder ældre en Johanne så hun er startet i dagpleje

Men problemet er

Denne mor syntes lige hun skulle fortælle mig noget

for 8 år siden havde hun sin ældste søn i dagpleje der hvor Johanne skal starte den 3 september, hun tog sin søn ud af denne dagpleje da hun havde tre dårlige episoder med denne dagplejemor

første gang havde hun madet et barn imens et andet barn græd, anden gang havde hun glemt at tænde babyalarmen så hun ikke kunne høre et grædende barn i barnevognen og tredje gang havde hun sendt en pose med tøj med hjem som var fylkdt med lort, tøjet var ikke skyllet op.

disse tng fik jeg fremlagt af denne mor

men

vi har mødt dagplejemoderen tre gange og vi kan godt lide hende og det kan Johanne også, så derfor sagde vi ja til hende men disse ting nager mig lidt, jeg ved ikke om jeg skal tale med dp om tingene eller lade det fare, det er trods alt 8 år siden.

hvad mener du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

chael

Ej, okay, i min verden hører det altså til i småtings afdelingen!!

Der med at skylle tøjet op, det må de ikke. De skal lige tage det værste ud i toilettet og sende resten hjem. Sådan er det også i vuggestue og børnehave. Derudover, er hun jo nød til at give et sultent barn mad, g børn græder jo.

Og at glemme at tænde babyalarmen, herre Gud, hun er jo et menneske som os andre. Har du ikke selv glemt en lille ting i ny og næ, hvor man har tænk; UPS??

Come ón!! Det lyder som om hende den mor der fortalte dig det, skulle købe et par større sko næste gang!!

Anmeld

23. august 2012

marius' mor

Jeg kan godt forstå din usikkerhed.. Jeg ville også komme i tvivl om vi nu havde valgt det rigtige for vores barn.. Dog tænker jeg også at det er længe siden at det er sket, og at hun forhåbentlig har lært af sine fejl, elsade sad hun vel ikke på samme pind som for 8 år siden? Samtidig synes jeg ikke at den mor skulle have fortalt dig det på den måde, og tænker faktisk hun måske ikke skulle have sagt noget, fordi det er så længe siden.. Jeg ville nok lade tvivlen komme dagplejen til gode.. Især fordi jeg tænker at dp bliver forfulgt' er nogle ærgerlige hændelser der skete for 8 år siden... som hun nok har lært af og ikke er sket siden.. 

Anmeld

23. august 2012

MortilElias2010

Lad det fare! Du kan kun tage stilling til hvad du selv oplever og tage det op personligt med dp i så fald. 

Jeg har som nybagt mor da Elias var spæd også glemt at tænde babyalarmen herhjemme og jeg græmmer mig den dag idag stadigvæk over situationen. Bare som eksempel. 

Og her var der trods alt kun ET barn. 

Knus! Håber du alligevel bliver glad for din dp også for fremtiden. 

Anmeld

23. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg var lige ude med skraldeposen her til morgen og udenfor møder jeg en anden mor med sin lille datter, hendes datter er 2 måneder ældre en Johanne så hun er startet i dagpleje

Men problemet er

for 8 år siden havde hun sin ældste søn i dagpleje der hvor Johanne skal starte den 3 september, hun tog sin søn ud af denne dagpleje da hun havde tre dårlige episoder med denne dagplejemor

første gang havde hun madet et barn imens et andet barn græd, anden gang havde hun glemt at tænde babyalarmen så hun ikke kunne høre et grædende barn i barnevognen og tredje gang havde hun sendt en pose med tøj med hjem som var fylkdt med lort, tøjet var ikke skyllet op.

men

vi har mødt dagplejemoderen tre gange og vi kan godt lide hende og det kan Johanne også, så derfor sagde vi ja til hende men disse ting nager mig lidt, jeg ved ikke om jeg skal tale med dp om tingene eller lade det fare, det er trods alt 8 år siden.

hvad mener du?

Lad det fare og dan dig dit eget indtryk...

Tænk hvis alle troede på hvad onde tunger fortalte om dig ude i byen...

SKULLE der gå hen og blive problemer, jamen så ER det jo muligt at skifte DP...

Vi er alle kun mennesker og kan komme til at glemme baby alarmen (min DP bruger ikke sådan en), eller have for travlt til at skylle lorte-tøjet op... Desuden skal børnene lære at vente 5 min engangimellem (fx mens man giver et andet barn mad), og det ved jeg da i vert fald fra min egen søn at han har svært ved at finde sig i (stod det til ham, gik Mor heller aldrig på toilettet, haha)

Anmeld

23. august 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Men problemet er

men

hvad mener du?

Det er bestemt noget jeg ikke ville tænke videre over, tøjet må de faktisk ikke skylle - babyalarmen, det er vel også sket for andre?

Og så længe din datter var tryg ved hende og ku lide hende ville jeg slet ikke være bekymret

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Lad det fare! Helt klart!! Vi havde også hørt en del skidt om vores dagplejer.. Og vi valgte hende faktisk fra (ikke pga det vi havde hørt men pga geografien) Vi fik en anden dp og kemien var ikke skide god. Skæbnen ville så at hun blev lang tids sygemeldt og vores gæstedp havde fyldt da det skete. Så vi røg hen til hende vi egentlig havde fået tilbudt først.. Og der faldt Sebastian bare hurtigt til. Og kemien var super god. Vi valgte at få ham fast der da hun havde en ledig plads. Og vi har ikke fortrudt et eneste øjeblik. Der er 10 km hver vej, vi kunne sagtens få en plads 3 km væk men vi har verdens bedste dagplejemor og det vil vi ikke bytte væk!! Det eneste jeg fortryder er at vi ikke valgte hende med det samme!

Anmeld

23. august 2012

hesøth

Jeg bliver da helt forarget over denne mor, der har behov for at sladre om hændelser sket for 8 år siden - hændelser der bestemt er i småtingsafdelingen.... Tænk at gå og udbrede den slags i OTTE år!!

Jeg ville lade det fare!

Anmeld

23. august 2012

MorDk

Altså 8 år siden... og det der snakkes om er jo ganske alm. menneskelige "fejl" (hvis man kan kalde det fejl) Altså det med babyalarmen kan jo ske... Det med at et andet barn græder... øhhh ja? Børn græder... også når man er midt i noget andet? Det med lortetøjet... øvøv men herregud! Måske havde hun travlt den dag og var der for ungerne i stedet for at skylle tøjet op! Spring op og fald ned... og følg din egen mavefornemmelse....

Anmeld

23. august 2012

Faith

Det synes jeg du skal fare op og falde ned på. Hvis din datter virker glad for sin kommende dagplejemor, er det det vigtigste. Vi er alle kun mennesker. Osse dagplejemødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.