Hun spiller på min dårlige samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Missq4

de gange jeg har haft det problem med mine børn jamen der har de fået afvide at ligger de sig ikke til at sove når det er tid til det jamen så kommer de det før i seng det vil sige at så er der ikke tid til at hygge det er hårdt men når de har prøvet det et par gang og fundet ud af at det er hyggeliger at hygge med mor end at skabe sig jamen så holder de op og så er der igen tid til hygge.

så hvis det var mig jamen så ville jeg snakke med hende om at det ikke dur at hun vækker lille bror hver aften fordi hun skal skabe sig så hun må derfor komme det før i seng ind til hun kan finde ud af at ligge sig til at sove den er hård men hun skal nok hurtig finde ud af at det selt ikke er sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

LMX

Valle81 skriver:

Kan se at mit tastatur staver lidt skidt her henad aftenstid:0)

Haha.. Det kender jeg godt. Men meningen forstod jeg

Anmeld

22. august 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg synes det handler om, at stå ved det man siger... Så har i først sagt godnat, så er det godnat og så må man som mor tage kampen indtil man vinder den...

Med de to store her i huset har det virket, trods nogle ordentlig kampe og tro mig, at vi fleste skal igennem de kampe med vores børn.. 

Jeg tror ikke på, at man i de situationer skal sove med sine børn, da det klart er en magtkamp man udkæmper... det er mere i situationer, hvor de har mareridt eller er utrygge...

Jeg har gjort det med mine, at når vi har sagt godnat osv og de så starter kampen, så går jeg stille og rolig ind til dem, lægger dem i seng igen (UDEN at snakke med dem, da vi har jo været ritualet igennem), putter dem, stryger dem med håret og går igen... de skriger gerne videre og så fortsætter det her i huset et par timer (eller det har gjort, da de nu er store 12 og 7) og så falder de som regel i søvn igen... dagen igen kan det fortsætte og sådan kan det gøre et par dage og så er det slut og så er der ro på indtil næste kamp om noget andet opstår.... for de kampe er der jævnlig jo og hører til deres udvikling.... 

Har en på 2 pt, som skriger, når han ikke får sin vilje og tro mig, at det går vildt for sig, men gir mig ikke... trækker dog lidt på smilebåndet, for det er vildt... og det har de andre ikke gjort, men tror det er fordi han er så fanden i voldsk agtig.. han har meget temperament.. og han er blevet/bliver meget forkælet af os alle, da han er født i uge 25 og en meget lille charmer.... så det skal der nok komme mange kampe ud af og jeg forventer også den med godnatten...

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.