Nu sidder min datter igen mast op af sin værelses dør og hyler og tuder og skriger- jo mere jeg ignorere hende jo højere hyler og snøfter hun. Alt sammen fordi hun skal i seng, og hun bliver ved med at sige ting som "Du gider aldrig være sammen med mig, du elsker mig ikke, hvorfor må du være oppe hvis jeg ikke må, jeg hader dig, jeg er syg, jeg har slået mig, jeg er tørstig, hvorfor kan du ikke lide mig mere" Jeg har været nede 100 gange og sige jeg elsker hende men hun skal gå til ro nu, men det virker ikke og nu sidder jeg bare her og tænker- er det mig der bare er en lorte mor eller hvad? Hun bliver puttet en time senere end lillebror hvor mig og hende hygger, snakker, læser, slapper af og geare ned inden putning- men når hun så er puttet slipper helvede jo løs for jeg putter hende jo kun fordi jeg ikke gider være sammen med hende

Er jeres 5 årige sådan? Og hvad gør man? Hvis det stod til hende sov hun i min seng hver nat og tilbragte alle timer sammen med mig. Men hun har brug for søvn og jeg har altså også ting jeg gerne vil alene om aftenen. Og nu sidder jeg bare og har den største dårlige samvittighed over at jeg bruger tid her, men føler det er skruen uden ende hvis jeg lader hende stå op igen. For så har jeg det samme problem i morgen jo.
Anmeld