Hun spiller på min dårlige samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. august 2012

TeamRocket

Nu sidder min datter igen mast op af sin værelses dør og hyler og tuder og skriger- jo mere jeg ignorere hende jo højere hyler og snøfter hun. Alt sammen fordi hun skal i seng, og hun bliver ved med at sige ting som "Du gider aldrig være sammen med mig, du elsker mig ikke, hvorfor må du være oppe hvis jeg ikke må, jeg hader dig, jeg er syg, jeg har slået mig, jeg er tørstig, hvorfor kan du ikke lide mig mere" Jeg har været nede 100 gange og sige jeg elsker hende men hun skal gå til ro nu, men det virker ikke og nu sidder jeg bare her og tænker- er det mig der bare er en lorte mor eller hvad? Hun bliver puttet en time senere end lillebror hvor mig og hende hygger, snakker, læser, slapper af og geare ned inden putning- men når hun så er puttet slipper helvede jo løs for jeg putter hende jo kun fordi jeg ikke gider være sammen med hende Er jeres 5 årige sådan? Og hvad gør man? Hvis det stod til hende sov hun i min seng hver nat og tilbragte alle timer sammen med mig. Men hun har brug for søvn og jeg har altså også ting jeg gerne vil alene om aftenen. Og nu sidder jeg bare og har den største dårlige samvittighed over at jeg bruger tid her, men føler det er skruen uden ende hvis jeg lader hende stå op igen. For så har jeg det samme problem i morgen jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

MortilCilas

TeamRocket skriver:

Nu sidder min datter igen mast op af sin værelses dør og hyler og tuder og skriger- jo mere jeg ignorere hende jo højere hyler og snøfter hun. Alt sammen fordi hun skal i seng, og hun bliver ved med at sige ting som "Du gider aldrig være sammen med mig, du elsker mig ikke, hvorfor må du være oppe hvis jeg ikke må, jeg hader dig, jeg er syg, jeg har slået mig, jeg er tørstig, hvorfor kan du ikke lide mig mere" Jeg har været nede 100 gange og sige jeg elsker hende men hun skal gå til ro nu, men det virker ikke og nu sidder jeg bare her og tænker- er det mig der bare er en lorte mor eller hvad? Hun bliver puttet en time senere end lillebror hvor mig og hende hygger, snakker, læser, slapper af og geare ned inden putning- men når hun så er puttet slipper helvede jo løs for jeg putter hende jo kun fordi jeg ikke gider være sammen med hende Er jeres 5 årige sådan? Og hvad gør man? Hvis det stod til hende sov hun i min seng hver nat og tilbragte alle timer sammen med mig. Men hun har brug for søvn og jeg har altså også ting jeg gerne vil alene om aftenen. Og nu sidder jeg bare og har den største dårlige samvittighed over at jeg bruger tid her, men føler det er skruen uden ende hvis jeg lader hende stå op igen. For så har jeg det samme problem i morgen jo.

Har ikke selv sådan en situation! Du har vidst brug for denne

Anmeld

22. august 2012

TeamRocket

MortilCilas skriver:

Har ikke selv sådan en situation! Du har vidst brug for denne

Tak

Anmeld

22. august 2012

charlottekri

kæft hvor er det befriende at høre atder er andre end mig derude!!!!! her kører den også sådan i et par timer næstn hver aften, og det resulterer i en super træls morgen med hylen og skrigen fordi hun er træt. "jeg hader dig, jeg elsker dig ikke, du elsker ikke mig mere, du er ikke min mor, du gider aldrig at være sammen med mig, hvorfor skal du altid være så vred på mig, jeg er jo bare ked af det" og deslige får man at vide hver aften

kan desværre ikke fortælle dig had du kan gøre, men følger tæt denne tråd, da jeg selv kunne bruge noget hjælp

Anmeld

22. august 2012

2721

Har ikkenogen kloge ord, men vil ikke gå uden at give et knus
Det lyder nemlig ikke spor rart

Anmeld

22. august 2012

trunte89

Kan hun falde i søvn hvis du sidder hos hende? Det har vi gjort i perioder her. Så har jeg enten siddet eller ligget hos hende til hun sov.

Anmeld

22. august 2012

2721

trunte89 skriver:

Kan hun falde i søvn hvis du sidder hos hende? Det har vi gjort i perioder her. Så har jeg enten siddet eller ligget hos hende til hun sov.

Det bruger jeg med min søn

Anmeld

22. august 2012

Leneur

Hvordan er jeres putteritual? Nu er min datter godt nok snart kun 3 år men i stedet for at putte og læse i sofaen, så putter vi i hendes seng og læser og nusser, snakker og hygger, så der kommer noget ro på og i de fleste tilfælde virker det. For nogen gange falder hun i søvn allerede inden historien er læst færdig. Andre gange skal hun jo lige prøve mig af men så lægger jeg mig ved siden af hende og lader som om jeg sover og der går max en halv time mere, så sover hun også. Så der er stadig masser af tid til lidt praktiske gøremål og mor alene tid.

Anmeld

22. august 2012

trunte89

Bøllemyr skriver:

Det bruger jeg med min søn

Det har hvertfald virket godt her. Og mor og barn får lige den det helt fantastiske nærhed inden h*n falder i søvn.

Anmeld

22. august 2012

TeamRocket

trunte89 skriver:

Problemet er bare at hun ikke ligger sig til at sove, hun snakker, tigger om at få læst mere historie, og holder sig vågen for at jeg ikke må gå ud, og bruger gerne en hel time på at sige "du må ikke gå ud jeg vil sove hos dig, hvorfor må jeg ikke sove i din seng" Og til sidst putter jeg hende, siger elsker dig og går ud, og så starter balladen for alvor og hun vækker lillebror og så kan jeg rende imellem dem en hel aften, hun er endnu en gang lige blevet puttet og vækkede lillebror under sine protester Jeg blir skør!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.