Unalisa skriver:
Jeg er ved at tage kørekort og har nu brug alle de lovpligtige 16 lektioner på vej... Men fik lige at vide a kørelæreren at når jeg skal svinge så svinge jeg Dårligere end en nye begynder.. Jeg kommer næsten på de modkørerens bane , for satan da ... Hvad skal de ikke blive til ?? 1000 lektioner før jeg er klare?? Giiiiv mig gode råd til at jeg kan blive bedre... Og Hvor mange lektioner brugte du før du var klare????
Hmm, det kan blive en dyr fornøjelse at tage kørekort. Måske er du slet ikke så dårlig til at køre som din kørelærer giver udtryk for. Det kan være, at han bare vil plukke dig for penge. Er du virkelig så dårlig til at køre bil? Det er jo også kørelærens ansvar at lære dig at køre ordentligt. Hvis han ikke kan det, så bør du overveje en anden kørelærer, hvor du muligvis kan blive sendt til køreprøve med det samme.
Det er værd at overveje, for kørelærer kan godt lide at presse de sidste penge ud af deres elever! Måske kører du i virkeligheden godt nok bil til at få dit kørekort nu. Lad ikke kørelæren blive ved med at udsætte din køreprøve. Kørekortet skal du nok få, men spørgsmålet er blot for hvilken pris. Lad ikke kørekortet blive dyrere end højst nødvendigt.
Anmeld