Aaaaarg altså den kørekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

TR

Solstrålebørn skriver:

Tillykke med kortet... Er selv ny der også... 

Nu du spørger TS om hvad gear hun drejer i... 

grinede jeg af mig selv igår... Efter jeg havde hentet børnene og skulle ind og parkere, så skulle jeg dreje og bilen begyndte at hoppe og danse lidt og brøle en smule efter noget mere benzin...  Gik så i stå midt i det hele... Jeg bandede og svovlede over det og kiggede så på gearene...  Jeg drejede i 3. gear... Jeg plejer ellers at være meget opmærksom på at få den i 2. gear når jeg skal dreje... Det var jeg så ikke igår... 

Min den store pige siger til mig 

MOAR - Hvad sker der? Er der ikke mere benzin på bilen eller skulle den lave puha?  

Griner , hvor godt hihi .. - kan lige se for mig hvordan den hoppede ;p .. Jeg hader selv når den gør det hihi jeg er nede i 2 gear når jeg drejer Tillykke med kortet - hvordan går det med at kører fra en bak? Hvis du har holdt stille ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

TR

Unalisa skriver:

Jamen når jeg drejer kommer jeg ned på de 17-20 km/t og drejer i 2.gear,det er dog ikke altid jeg husker at komme ned i fart i tide , f.x i dag skulle jeg i et skarp sving hvor jeg kørte på de 40 kan sige bilen var ved at køre på to hjul Lol...

Så det farten du skal ned i men bare rolig det gjorde jeg os de første mange gange

Anmeld

23. august 2012

Solstrålebørn

TR skriver:

Griner , hvor godt hihi .. - kan lige se for mig hvordan den hoppede ;p .. Jeg hader selv når den gør det hihi jeg er nede i 2 gear når jeg drejer Tillykke med kortet - hvordan går det med at kører fra en bak? Hvis du har holdt stille ?

Hihi det er lidt sjovt når der sidder børn på bagsædet og kommer med hurtige kommentarer... 

Uh, den med bakker og så skal derfra når man har holdt stille, nogle gange går det helt i ged og andre gange går det skide godt... Det skifter lidt... Den er sten sikker hver gang jeg er i en by jeg ikke normalt køre i, så går jeg i stå næsten i alle kryds... 

Anmeld

23. august 2012

Unalisa

TR skriver:

Så det farten du skal ned i men bare rolig det gjorde jeg os de første mange gange

Ja der er mange ting at huske.. DetGik dog bedre i dag,,, jeg kørte lidt mere "professionel" somHan sagde

Anmeld

23. august 2012

TR

Solstrålebørn skriver:

Hihi det er lidt sjovt når der sidder børn på bagsædet og kommer med hurtige kommentarer... 

Uh, den med bakker og så skal derfra når man har holdt stille, nogle gange går det helt i ged og andre gange går det skide godt... Det skifter lidt... Den er sten sikker hver gang jeg er i en by jeg ikke normalt køre i, så går jeg i stå næsten i alle kryds... 

JA eller når der er en lang kø med ved hihi

kender det godt .. men øvelse gør mester

Selvom jeg nogle gange bliver hidsig :p

Anmeld

23. august 2012

TR

Unalisa skriver:

Ja der er mange ting at huske.. DetGik dog bedre i dag,,, jeg kørte lidt mere "professionel" somHan sagde

Det jo super , det skal mok komme

JA der er utrolig mange ting, man skal huske !

Anmeld

23. august 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Solstrålebørn skriver:

Mon ikke denne pris er den samme ved de fleste køreskoler? Troede faktisk først at det var omkring 600,- pr ekstra time.. 

Hmm hos min kørelærer kostede det 700 eller 750 husker ikke helt,

Det er 6 mdr siden nu og fik 2 ekstre timer fordi han aldri havde tid til mig, så jeg havde faktisk glemt hver gang hvordan bilen startes men kørte godt fra start, men manglede lige 2 timer og bestod så os første køre prøve

Anmeld

21. september 2012

Inge Nielsen

Unalisa skriver:

Jeg er ved at tage kørekort og har nu brug alle de lovpligtige 16 lektioner på vej... Men fik lige at vide a kørelæreren at når jeg skal svinge så svinge jeg Dårligere end en nye begynder.. Jeg kommer næsten på de modkørerens bane , for satan da ... Hvad skal de ikke blive til ?? 1000 lektioner før jeg er klare?? Giiiiv mig gode råd til at jeg kan blive bedre... Og Hvor mange lektioner brugte du før du var klare????

Hmm, det kan blive en dyr fornøjelse at tage kørekort. Måske er du slet ikke så dårlig til at køre som din kørelærer giver udtryk for. Det kan være, at han bare vil plukke dig for penge. Er du virkelig så dårlig til at køre bil? Det er jo også kørelærens ansvar at lære dig at køre ordentligt. Hvis han ikke kan det, så bør du overveje en anden kørelærer, hvor du muligvis kan blive sendt til køreprøve med det samme.

Det er værd at overveje, for kørelærer kan godt lide at presse de sidste penge ud af deres elever! Måske kører du i virkeligheden godt nok bil til at få dit kørekort nu. Lad ikke kørelæren blive ved med at udsætte din køreprøve. Kørekortet skal du nok få, men spørgsmålet er blot for hvilken pris. Lad ikke kørekortet blive dyrere end højst nødvendigt.

Anmeld

21. september 2012

Unalisa

Inge Nielsen skriver:

Hmm, det kan blive en dyr fornøjelse at tage kørekort. Måske er du slet ikke så dårlig til at køre som din kørelærer giver udtryk for. Det kan være, at han bare vil plukke dig for penge. Er du virkelig så dårlig til at køre bil? Det er jo også kørelærens ansvar at lære dig at køre ordentligt. Hvis han ikke kan det, så bør du overveje en anden kørelærer, hvor du muligvis kan blive sendt til køreprøve med det samme.

Det er værd at overveje, for kørelærer kan godt lide at presse de sidste penge ud af deres elever! Måske kører du i virkeligheden godt nok bil til at få dit kørekort nu. Lad ikke kørelæren blive ved med at udsætte din køreprøve. Kørekortet skal du nok få, men spørgsmålet er blot for hvilken pris. Lad ikke kørekortet blive dyrere end højst nødvendigt.

Jeg er ved at tro på at måske i virkeligheden ikke er så dårlig, nu har jeg fået ham til at bestille prøven for mig , så må vi se , kryds finger for mig hihi

Anmeld

21. september 2012

Inge Nielsen

Kanon!! Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.