Aaaaarg altså den kørekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Silas&Mille

An&Jo skriver:

hvis man skal klare sig på de der 16 timer så skal man være virkelig dygtig, eller virkelig have lyttet og taget til sig HVER gang ens kørelærer siger noget..

Dermed ikke sagt det er umuligt, for den eneste grund til at jeg fik 2 ekstra timer var fordi der var ventetid på min køreprøve..

Jeg startede faktisk ud med at sige til min kørelærer at jeg var pisse bange for at køre bil, men det gik bare rigtig godt, og for hver gang jeg satte mig bag rattet fik jeg lidt mere tillid til bilen, og det hjalp rigtig meget..
Derudover fik jeg afvide at det var en fordel at jeg var lidt ældre end de andre på holdet, og at jeg havde barn, for det jgorde at jeg helt naturligt, lyttede mere til hendes råd og jeg var meget mere tålmodighed i henhold til de andre bilister, hvilket var noget de så rigtig sjældent..

Så egentlig kan jeg kun sige til dig at du skal slappe af, og køre så naturligt som det nu lige falder dig ind, og ikke tænke over at han sidder ved siden af som kontrollør, men derimod som en ven der vil dig det bedste..

Det samme her, hvade også kun to ekstra kørertimer pga ventetiden til køreprøven.

Til TS: har desværre ikke rigtig nogen råd, desværre.
Men håber det lykkedes for dig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Silas&Mille

mea skriver:

Og husk man lære først at køre bil,når man har fået kortet. 

Nemlig

Anmeld

22. august 2012

Moar2011

Solstrålebørn skriver:

Jeg gav 450,- pr. ekstra køretime... 

Jaa nemlig

Anmeld

22. august 2012

Solstrålebørn

Storms-Mor skriver:

Jaa nemlig

Mon ikke denne pris er den samme ved de fleste køreskoler? Troede faktisk først at det var omkring 600,- pr ekstra time.. 

Anmeld

22. august 2012

Julemusen

Det skal nok komme :-) kræver øvelse at lære bil rigtigt! Så er det bare. Havde godt nok kun 11 kørertimer for vi snød lidt da min kørelærer mente at jeg var klar for tid. Var jeg heldigvis også og sparrede 1500 kr :-) men krydser fingre for at du hurtigt bliver en sand Jason bag rattet :-)

Anmeld

22. august 2012

TR

Unalisa skriver:

Jeg er ved at tage kørekort og har nu brug alle de lovpligtige 16 lektioner på vej... Men fik lige at vide a kørelæreren at når jeg skal svinge så svinge jeg Dårligere end en nye begynder.. Jeg kommer næsten på de modkørerens bane , for satan da ... Hvad skal de ikke blive til ?? 1000 lektioner før jeg er klare?? Giiiiv mig gode råd til at jeg kan blive bedre... Og Hvor mange lektioner brugte du før du var klare????

Jeg gik lige mit kort for 6 dage siden wop .. Hva gear drejer du i ? Og fart ?

Anmeld

22. august 2012

Solstrålebørn

TR skriver:

Tillykke med kortet... Er selv ny der også... 

Nu du spørger TS om hvad gear hun drejer i... 

grinede jeg af mig selv igår... Efter jeg havde hentet børnene og skulle ind og parkere, så skulle jeg dreje og bilen begyndte at hoppe og danse lidt og brøle en smule efter noget mere benzin...  Gik så i stå midt i det hele... Jeg bandede og svovlede over det og kiggede så på gearene...  Jeg drejede i 3. gear... Jeg plejer ellers at være meget opmærksom på at få den i 2. gear når jeg skal dreje... Det var jeg så ikke igår... 

Min den store pige siger til mig 

MOAR - Hvad sker der? Er der ikke mere benzin på bilen eller skulle den lave puha?  

Anmeld

22. august 2012

Unalisa

TR skriver:

Jamen når jeg drejer kommer jeg ned på de 17-20 km/t og drejer i 2.gear,det er dog ikke altid jeg husker at komme ned i fart i tide , f.x i dag skulle jeg i et skarp sving hvor jeg kørte på de 40 kan sige bilen var ved at køre på to hjul Lol...

Anmeld

22. august 2012

Unalisa

Silas&Mille skriver:

Det samme her, hvade også kun to ekstra kørertimer pga ventetiden til køreprøven.

Til TS: har desværre ikke rigtig nogen råd, desværre.
Men håber det lykkedes for dig. 

Tak

Anmeld

22. august 2012

bonanza

Kan du ikk øve dig "privat"? Øvelse gør mester

Jeg bestod begge dele første gang og fik ingen ekstra timer, men havde også øvet mig MEGET først ude på landet med en meget tålmodig kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.