Unalisa skriver:
Jeg er ved at tage kørekort og har nu brug alle de lovpligtige 16 lektioner på vej... Men fik lige at vide a kørelæreren at når jeg skal svinge så svinge jeg Dårligere end en nye begynder.. Jeg kommer næsten på de modkørerens bane , for satan da ... Hvad skal de ikke blive til ?? 1000 lektioner før jeg er klare?? Giiiiv mig gode råd til at jeg kan blive bedre... Og Hvor mange lektioner brugte du før du var klare????
Det er helt normalt man har dage, hvor man bare kører SÅ meget dårligere end man plejer! De dage havde jeg også..
Og isør på dage hvor der gik længere i mellem køretimerne.. Så jeg tror helt klart det bliver til din fordel, at du kommer ud og køre nogle dage i træk.. Du skal tænke på, det hele handler om rutine, og lige pludselig så er den der..
Samme dag jeg skulle til køreprøve, havde jeg min 16 leksion, og jeg kørte SÅ dårligt, glemte at gå ned i 2 gear når jeg skulle dreje, og hvis jeg skulle dreje til venstre, kom jeg som dig, næsten over i modkørenes vejbane. Glemte at holde hvor jeg havde vigepligt, og havde nær kørt en cykelist ned.. Jeg sagde til min kørelærer at jeg SLET ikke var klar til køreprøven, som lå en ½ time senere.. Men han sagde at jeg skulle prøve - Og det gik så godt, og jeg bestod.. Nu har jeg haft mit kort i 14 mdr.
Jeg havde kun de lovpligtige timer til teori og til kørsel og jeg bestod begge dele første gang. Som An&Jo siger, så se din kørelærer som en ven, han er der for at hjælpe dig og for at gøre dig sikker med trafikken..
Og husk, når du har kortet, så er det først rigtig der du lærer at kører bil...
Anmeld