At hækle et tæppe til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Levi&LilysMor

Karla skriver:

Okay tak

Så må jeg vist lige en smut forbi SuperBrugsen, der har jeg faktisk ikke kigget

Det var så lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

JulieE

Karla skriver:

Fik lige set billedet ordentligt, og kan se du ikke bare har hæklet frem og tilbage Er der ikke svært at lave mønster i?

Tak  Ja, det er firkanter med mønster i, som er hæklet hver for sig og så syet sammen 

mønstret er ikke svært. Du kan se det her:

http://www.loehmann.dk/haekling/moellefirkant.html

Anmeld

21. august 2012

Karla

JulieE skriver:

Tak  Ja, det er firkanter med mønster i, som er hæklet hver for sig og så syet sammen 

mønstret er ikke svært. Du kan se det her:

http://www.loehmann.dk/haekling/moellefirkant.html

Tusind tak for det
Det vil jeg lige kigge lidt nærmere på

Anmeld

21. august 2012

Julemusen

Hej :-) har hæklet 2 tæpper til Phillip. Et stort legetæppe i oldemorlapper i forskellig farvet 100 procent bomuld. Der er brugt 120 lapper til tæppet. Og så et barnevognstæppe i grønt baby garn fra bilka :-) det er super blødt. Har hæklet stangmasker frem og tilbage for at det skulle blive luftigt. Har en meget varm dreng :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2012

Karla

Kitty-Katten skriver:

Hej :-) har hæklet 2 tæpper til Phillip. Et stort legetæppe i oldemorlapper i forskellig farvet 100 procent bomuld. Der er brugt 120 lapper til tæppet. Og så et barnevognstæppe i grønt baby garn fra bilka :-) det er super blødt. Har hæklet stangmasker frem og tilbage for at det skulle blive luftigt. Har en meget varm dreng :-)

Wow de er flotte! håber sådan jeg kan finde ud af at få lavet et pænt, synes det er mere personligt at lave dem selv og så er det så hyggeligt

Nummer 2 tæppe, har du "bare" hæklet en række så lang som tæppet er og så frem og tilbage, hvis du forstår?

Anmeld

21. august 2012

Julemusen

Ja hæklede luftmasker i den længde jeg ønskede og så 2 luftmasker at vende på, 2 stangmasker, 2 luftmasker hvor du så springer 2 over for at lave et hul. Og så bare videre med 2 stangmasker og luftmasker.

Anmeld

21. august 2012

Julemusen

Ja hæklede luftmasker i den længde jeg ønskede og så 2 luftmasker at vende på, 2 stangmasker, 2 luftmasker hvor du så springer 2 over for at lave et hul. Og så bare videre med 2 stangmasker og luftmasker.

Anmeld

21. august 2012

Sara_S

Kitty-Katten skriver:

Hvor er de fiiiiiiiiiine!! 

Har du en opskrift på tæppet nr.2? 

Anmeld

21. august 2012

Sara_S

Kitty-Katten skriver:

Kan godt se du svarede allerede  Genialt!! 

Anmeld

21. august 2012

Karla

Kitty-Katten skriver:

Fedt, tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.