Billedspam af Mila 8 mdr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Alexander&Lærke

Wimmie skriver:

Det er da også en lille nuller du har så? 

Ja, det er dejligt at hun bare er så godt med, og at der ingenting er at bekymre sig om - er bare så stolt af hende 

tja jeg syntes ikke hun er så lille enda, længe og vægt følger med hinanden tror jeg, jeg har nu også prøvet det engang før hendes storebror har også altid været lille af sig og var faktisk mindre end hende da han var et år. Men han har heller aldrig tid til at spise, der er fuld fart på dagen lang... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Wimmie

Mette&Alexander skriver:

tja jeg syntes ikke hun er så lille enda, længe og vægt følger med hinanden tror jeg, jeg har nu også prøvet det engang før hendes storebror har også altid været lille af sig og var faktisk mindre end hende da han var et år. Men han har heller aldrig tid til at spise, der er fuld fart på dagen lang... 

Var hun lille ved fødslen?

Anmeld

22. august 2012

Fenja09

Hvor er hun bare blevet stor - kan huske hende fra tidligere billedtråde, hun er så smuk en lille pige!

Anmeld

22. august 2012

Nettemor

Nårh hvor er hun fantastisk! Hun har bare de lækreste store øjne

Surt at det ikke lige kører perfekt med hendes far. Man kan ikke forstå at man ikke ønsker alt det man overhovedet kan få

Anmeld

22. august 2012

Wimmie

Fenja09 skriver:

Hvor er hun bare blevet stor - kan huske hende fra tidligere billedtråde, hun er så smuk en lille pige!

Tak 

Og ja, hun bliver sørme stor hurtigt - det er slet ikke til at forstå hvor lille hun var for 8 mdr siden 

Anmeld

22. august 2012

Wimmie

Nettemor skriver:

Nårh hvor er hun fantastisk! Hun har bare de lækreste store øjne

Surt at det ikke lige kører perfekt med hendes far. Man kan ikke forstå at man ikke ønsker alt det man overhovedet kan få

Tak 

Nej, jeg forstår det heller ikke - håber han ændrer mening 

Anmeld

22. august 2012

HeidiØ

Wimmie skriver:

Min lille snuske er nu 8 mdr og knap så lille mere. Tænk at jeg engang har skulle bekymre mig om hendes vægt; nu vejer hun præcis 9 kg og er 74 cm lang

Hun har nu 4 tænder og 2 mere på vej 

Både Mila og jeg fik masser af ros af SP i dag; Mila er lige som hun skal være; hun er godt med motorisk og rigtig godt med sprogligt  
Jeg fik ros for min måde at kommunikere med hende på og i det hele taget for den måde jeg behandler hende på og drager omsorg på.

Hun er pt. igang med et tigerspring der gør hende lidt pylret og ekstremt mor-syg, men til gengæld sover hun nu igennem - fra 19 - 7 
Hun har også på 2 uger lært at sidde selv, komme op på alle 4 og er nu også begyndt at kravle og hive sig op ad ting - ikke noget at sige til at det er hårdt at være baby.

På den lidt triste side så kører samværdet med hendes far ikke som jeg havde håbet på 

Han mener ikke han har tid nok til sig selv, så han har bedt om at have hende lidt mindre, hvilket jeg naturligvis er rigtig ked af - men så kan jeg da bare nyde hende det mere 

Altså, altså! Hvor er hun skøn! dejligt hun trives så godt, og sikke nogle flotte øjne!

Anmeld

22. august 2012

Alexander&Lærke

Wimmie skriver:

Var hun lille ved fødslen?

Nej det var hun ikke, hun var 3516g og 51 cm så sådan gemmensnitlig, mine børn har faktisk været lige store, storebror var 3548g også 51 cm, medet lig hinanden.... Men de har begge været meget svære at få til at spise alm mad. Det eneste de begge gad at have i laaang tid var grød ikke noget som helst andet, det var lidt af en kamp begge gange, og de sagde begge 2 fra over for henholdsvis flaske og bryst da jeg beyndte at give grød. Så duede ikke andet. Og det er jo lidt svært når man ikke kan spise så meget andet grød og mos når man er 4 og 5 md. Så de har begge tabt sig en del da de begyndte på overgangen. Lærke er dog kommet godt efter det og spiser alt som bliver serveret, man skal faktisk næsten stoppe hende for hun spiser alt som ligger for hendes øjne... Men de har nok en høj forbrænding begge to... 

Anmeld

22. august 2012

Fenja09

Wimmie skriver:

Tak 

Og ja, hun bliver sørme stor hurtigt - det er slet ikke til at forstå hvor lille hun var for 8 mdr siden 

Det går lynende stærkt! Nu forstår man når folk har sagt "nyd det, de er små i så kort tid" 

Anmeld

22. august 2012

Wimmie

HeidiØ skriver:

Altså, altså! Hvor er hun skøn! dejligt hun trives så godt, og sikke nogle flotte øjne!

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.