Billedspam af Mila 8 mdr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

MorDk

Hvor er hun bare en rigtig lille lækkerlaps ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Annemor...

Lækker Lækker Lækker

Anmeld

21. august 2012

Wimmie

Leonora skriver:

Det er virkelig en lille lækker-mås du har dig

Go aften

Mange tak 

Anmeld

21. august 2012

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Hvor er hun bare blevet stor og fin!!!! :-D og nu går det rigtig stærkt, efter lukas begyndte at kravle, sker der bare noget nyt hele tiden.... :-D

Ja, det er virkelig vildt hvad der sker lige nu - jeg kan slet ikke følge med 

Og tak 

Anmeld

21. august 2012

Wimmie

MorDk skriver:

Hvor er hun bare en rigtig lille lækkerlaps ...

Tak - hun er nemlig bare lækker 

Anmeld

21. august 2012

Wimmie

Annemor... skriver:

Lækker Lækker Lækker

Tusinde tak 

Anmeld

21. august 2012

fif

Wimmie skriver:

Min lille snuske er nu 8 mdr og knap så lille mere. Tænk at jeg engang har skulle bekymre mig om hendes vægt; nu vejer hun præcis 9 kg og er 74 cm lang

Hun har nu 4 tænder og 2 mere på vej 

Både Mila og jeg fik masser af ros af SP i dag; Mila er lige som hun skal være; hun er godt med motorisk og rigtig godt med sprogligt  
Jeg fik ros for min måde at kommunikere med hende på og i det hele taget for den måde jeg behandler hende på og drager omsorg på.

Hun er pt. igang med et tigerspring der gør hende lidt pylret og ekstremt mor-syg, men til gengæld sover hun nu igennem - fra 19 - 7 
Hun har også på 2 uger lært at sidde selv, komme op på alle 4 og er nu også begyndt at kravle og hive sig op ad ting - ikke noget at sige til at det er hårdt at være baby.

På den lidt triste side så kører samværdet med hendes far ikke som jeg havde håbet på 

Han mener ikke han har tid nok til sig selv, så han har bedt om at have hende lidt mindre, hvilket jeg naturligvis er rigtig ked af - men så kan jeg da bare nyde hende det mere 

Så søød altså!!!!

Anmeld

21. august 2012

Alexander&Lærke

Smuk og sød pige du har, og sikke dygtig hun er, alle de ting hun allerede kan af bare 8 md..... Hun er præsis lige så stor som min datter som nu er 13 md, altså havd jeg selv har målt og vejet hende til, vi skal til 1 års undersøgelse i næste uge, så må vi se havd han siger... Men jo din pige er godt med....

Anmeld

21. august 2012

Wimmie

fif skriver:

Så søød altså!!!!

Tak 

Anmeld

21. august 2012

Wimmie

Mette&Alexander skriver:

Smuk og sød pige du har, og sikke dygtig hun er, alle de ting hun allerede kan af bare 8 md..... Hun er præsis lige så stor som min datter som nu er 13 md, altså havd jeg selv har målt og vejet hende til, vi skal til 1 års undersøgelse i næste uge, så må vi se havd han siger... Men jo din pige er godt med....

Det er da også en lille nuller du har så? 

Ja, det er dejligt at hun bare er så godt med, og at der ingenting er at bekymre sig om - er bare så stolt af hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.