Billedspam af Mila 8 mdr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Wimmie

Min lille snuske er nu 8 mdr og knap så lille mere. Tænk at jeg engang har skulle bekymre mig om hendes vægt; nu vejer hun præcis 9 kg og er 74 cm lang

Hun har nu 4 tænder og 2 mere på vej 

Både Mila og jeg fik masser af ros af SP i dag; Mila er lige som hun skal være; hun er godt med motorisk og rigtig godt med sprogligt  
Jeg fik ros for min måde at kommunikere med hende på og i det hele taget for den måde jeg behandler hende på og drager omsorg på.

Hun er pt. igang med et tigerspring der gør hende lidt pylret og ekstremt mor-syg, men til gengæld sover hun nu igennem - fra 19 - 7 
Hun har også på 2 uger lært at sidde selv, komme op på alle 4 og er nu også begyndt at kravle og hive sig op ad ting - ikke noget at sige til at det er hårdt at være baby.

På den lidt triste side så kører samværdet med hendes far ikke som jeg havde håbet på 

Han mener ikke han har tid nok til sig selv, så han har bedt om at have hende lidt mindre, hvilket jeg naturligvis er rigtig ked af - men så kan jeg da bare nyde hende det mere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

FrkRaarup

HVOR ER HUN DOG LÆKKER

Anmeld

20. august 2012

Wimmie

FrkRaarup skriver:

HVOR ER HUN DOG LÆKKER

Tak 

Er også bare så stolt af at have produceret noget så dejligt 

Anmeld

20. august 2012

Jibbe

Totalt lækre lille fantatiske charmetrold

Anmeld

20. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hun er virkelig smuk. Jeg vil gerne tage hende nu når far ikke kan  Aii sjov til side. Hun er virkelig dejlig 

Anmeld

20. august 2012

Wimmie

Jibbe skriver:

Totalt lækre lille fantatiske charmetrold

Tak skal du have 

Anmeld

20. august 2012

Wimmie

Aisha skriver:

Hun er virkelig smuk. Jeg vil gerne tage hende nu når far ikke kan  Aii sjov til side. Hun er virkelig dejlig 

Hehe, jamen du er da velkommen 

Og tak 

Anmeld

21. august 2012

Wimmie

Nåja, og så er hun begyndt at sige "Bobobobob" og variationerne "Bwob-bwob-bwob" og "Bobobobob Bobben!" 

Anmeld

21. august 2012

Leonora

Det er virkelig en lille lækker-mås du har dig

Go aften

Anmeld

21. august 2012

Mettefpigen

Hvor er hun bare blevet stor og fin!!!! :-D og nu går det rigtig stærkt, efter lukas begyndte at kravle, sker der bare noget nyt hele tiden.... :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.