Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Jeg kunne ikke lige finde den der "knap", men fandt en anden måde at tilføje mig som fast læser Så nu har du i hvert fald en!
Jeg kunne ikke lige finde den der "knap", men fandt en anden måde at tilføje mig som fast læser Så nu har du i hvert fald en!
Super, tak...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Super, tak...
1 stk fast læser
synes det var godt skrevet ... og jer glæder mig til at se hvad der så ellers kommer af indlæg
serinasmor skriver: 1 stk fast læser synes det var godt skrevet ... og jer glæder mig til at se hvad der så ellers kommer af indlæg
Tak tak...
Dejligt du kunne lide det...
MorDk skriver: Øh de har lavet lidt om og jeg har ikke været der inde et stykke tid... og kigge. Men jeg har kunne fjerne læsere fra min blog fx. Ved ik om man stadig kan. Det med mails... det har jeg valgt fra. Orker ikke alle de mails. Så kigger bare ind med mellemrum
Øh de har lavet lidt om og jeg har ikke været der inde et stykke tid... og kigge. Men jeg har kunne fjerne læsere fra min blog fx. Ved ik om man stadig kan. Det med mails... det har jeg valgt fra. Orker ikke alle de mails. Så kigger bare ind med mellemrum
Må ind og kigge lidt
He He Elsker gamle damer!! Vh stine
StineW79 skriver: He He Elsker gamle damer!! Vh stine
Ja, de kan være alletiders underholdning.
Så er der kommet flere indlæg på bloggen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128