Læs min blog :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

MorDk

signe. skriver:

blogspot er et .com domæne... og en anonym der opretter en tråd om at vi skal læse vedkommendes blog? hvorfor...

Hvorfor ikke? Nogle mennesker er altså anonyme i blogverden... det er da ikke så unormalt! Jeg kan da godt forstå at TS gerne vil have nogle læsere... og man skal jo starte et sted. Jeg er personligt ikke anonym... men det er jo et valg jeg har taget... Men sys da sagtens man kan oprettet en anonym tråd og søge efter potientielle læsere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

MorDk

nilletøz skriver:

Ja det faldt også mig i øjnene.. 

Anonym hvorfor?!

JA hvorfor ikke? Hvad er der galt i det? På Bloggen er hun jo også anonym... dog hedder hun Louise... MEN det viser jo ikke hvem det er der gemmer sig bag?! Og det er vel også ligegyldigt?

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det var så lidt *S* Og ja.... jeg har medlt mig som fast læser gennem Bloglovin nu *S* Gennem Bloglovin kan du adm. dine læser og de blogs du følger og meget mere. Det fungere godt og også fra smartphones...

Du gav mig lige et godt grin  TAK!

Okay, tak for hjælpen. Pyha der er meget at holde styr på når man er ny.

jeg er glad for du kunne lide det.

Anmeld

21. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Okay, tak for hjælpen. Pyha der er meget at holde styr på når man er ny.

jeg er glad for du kunne lide det.

Smiler... ja jeg har også en blog... skriver ikke så ofte men det kommer og går... *S* Du kan jo kigge forbi hvis du lyster *S* Mit link ligger i min profil

Anmeld

21. august 2012

TbCp

Anonym skriver:

Jeg fandt lige denne vejledning til at blive fast læser

http://bettinaholst.blogspot.dk/p/fast-lser-hvordan.html

Dejligt at du kunne lide det i øvrigt...

Jeg kunne ikke lige finde den der "knap", men fandt en anden måde at tilføje mig som fast læser Så nu har du i hvert fald en!

Anmeld

21. august 2012

TbCp

MorDk skriver:

Den ka da godt hedde dk. og man kan også tilmelde sig som fast læser via bloglovin...

Har du problemer med bloglovin pt? Jeg har ellers fået en daglig mail med de nyeste indlæg, men den får jeg ikke længere... det er ret træls!

Anmeld

21. august 2012

TbCp

MorDk skriver:

Det var så lidt *S* Og ja.... jeg har medlt mig som fast læser gennem Bloglovin nu *S* Gennem Bloglovin kan du adm. dine læser og de blogs du følger og meget mere. Det fungere godt og også fra smartphones...

Du gav mig lige et godt grin  TAK!

Kan man adm. sine læsere?
Jeg er ikke så meget inde i bloglovin, tilmelder mig som regel gennem gfc... men hvordan adm man sine læsere i bloglovin?

Anmeld

21. august 2012

MorDk

TbCp skriver:

Kan man adm. sine læsere?
Jeg er ikke så meget inde i bloglovin, tilmelder mig som regel gennem gfc... men hvordan adm man sine læsere i bloglovin?

Øh de har lavet lidt om og jeg har ikke været der inde et stykke tid... og kigge. Men jeg har kunne fjerne læsere fra min blog fx. Ved ik om man stadig kan. Det med mails... det har jeg valgt fra. Orker ikke alle de mails. Så kigger bare ind med mellemrum

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Smiler... ja jeg har også en blog... skriver ikke så ofte men det kommer og går... *S* Du kan jo kigge forbi hvis du lyster *S* Mit link ligger i min profil

Så er jeg også fast læser på din blog.

Anmeld

21. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Så er jeg også fast læser på din blog.

Ih hvor herligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.