Læs min blog :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Anonym trådstarter

Så fik jeg startet min blog... Læs den og sig endelig hvad du synes. Nu er der jo kun et indlæg, men der skuller gerne snart komme mere.

www.komloui.blogspot.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

signe.

Anonym skriver:

Så fik jeg startet min blog... Læs den og sig endelig hvad du synes. Nu er der jo kun et indlæg, men der skuller gerne snart komme mere.

www.komloui.blogspot.dk

blogspot er et .com domæne... og en anonym der opretter en tråd om at vi skal læse vedkommendes blog? hvorfor...

Anmeld

20. august 2012

nilletøz

signe. skriver:

blogspot er et .com domæne... og en anonym der opretter en tråd om at vi skal læse vedkommendes blog? hvorfor...

Ja det faldt også mig i øjnene.. 

Anonym hvorfor?!

Anmeld

20. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er helt ny indenfor blogging, jeg vil gerne være anonym, fordi jeg ønsker at min blog skal være anonym. Er det forkert at det er .com? Jeg synes bare ikke jeg har kunne finde nogen gratis .dk steder?

Hvorfor? Det kunne da være rart hvis der også var nogen der gad læse ens blog.... ingen provokation eller forsøg på bondefangeri!

Anmeld

20. august 2012

Anonym trådstarter

Nu bliver jeg forvirret - ja jeg er ny må jeg nok konstatere. Adressen ER da .dk? 

Anmeld

20. august 2012

TbCp

Anonym skriver:

www.komloui.blogspot.dk

Tak for et godt grin

Du er nødt til at få sat en "faste læsere" knap på din blog, så jeg kan tilmelde mig som fast læser...

Er ikke lige sikker på om jeg kan gøre det på andre måder

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Tak for et godt grin

Du er nødt til at få sat en "faste læsere" knap på din blog, så jeg kan tilmelde mig som fast læser...

Er ikke lige sikker på om jeg kan gøre det på andre måder

Jeg fandt lige denne vejledning til at blive fast læser

http://bettinaholst.blogspot.dk/p/fast-lser-hvordan.html

Dejligt at du kunne lide det i øvrigt...

Anmeld

21. august 2012

MorDk

Den ka da godt hedde dk. og man kan også tilmelde sig som fast læser via bloglovin...

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Den ka da godt hedde dk. og man kan også tilmelde sig som fast læser via bloglovin...

Tak for hjælpen...

Anmeld

21. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Tak for hjælpen...

Det var så lidt *S* Og ja.... jeg har medlt mig som fast læser gennem Bloglovin nu *S* Gennem Bloglovin kan du adm. dine læser og de blogs du følger og meget mere. Det fungere godt og også fra smartphones...

Du gav mig lige et godt grin  TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.