jeg er en elendig kæreste :'( meget langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Altså jeg sad lidt og ventede på der hvor det er dig der er en elendig kæreste, og det kom aldrig. Undskyld mig, men HAN er da en elendig kæreste :/ Fair nok at han har en stor interesse for biler, men det virker som om at han ikke kan/vil løsrive sig, ikke engang af hensyn til dig når du er sulten osv.

Jeg kan ikke råde dig til hvad du skal gøre, det ved du bedst selv inderst inde. Du skal bare have en kæmpe krammer og vide at du er IKKE GALT PÅ DEN, du har altså ret til at være sur. Det eneste du forlanger er jo bare lidt tid med din kæreste

mange mange tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Anonym trådstarter

clss skriver:

Hvis han "glemmer dig" Så er det UD til højre med ham! Sig tak for disse 3 år de har været uforglemmelige men jeg er mere værd og fortjener mere end dette!

FOR DU FORTJENER DET BEDSTE OG ER DET VÆRD!!

jeg nævnte overfor ham i går, at jeg tror, han vil "glemme mig", hvis vi ik var sammen i nogle weekender. det sagde han, han i hvert fald ikke gjorde. men det holder jeg nu stadig fast i, da han ikke engang bemærker, når jeg går væk fra ham, når han laver bil, og bliver væk i lang tid. men det ligemeget nu, vi fik snakket i går og update er længere oppe i tråden

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

eliasmum skriver:

Har han været der idag?

Og i såfald hvad er i blevet enige om?

update er kommet længere oppe i tråden

Anmeld

19. august 2012

Linsi

ville ikke finde mig i det der. Det er jo ham der er en elendig kæreste. Lyder til han hellere vil lave bil og de ting der interessere ham frem for dig.. er det fedt at være kæreste med det spørger jeg bare  det ligesom de typer der spiller world of warcraft .. som kærester bliver man nød til st inddrage hinandenden i ens interesser og finde nogle fælles. Det lyder lidt at du bare giver dig selv skylden fordi du elsker manden, men er sikker på at du en dag åbner øjnene og ser det ikke r dig

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Lindi skriver:

ville ikke finde mig i det der. Det er jo ham der er en elendig kæreste. Lyder til han hellere vil lave bil og de ting der interessere ham frem for dig.. er det fedt at være kæreste med det spørger jeg bare  det ligesom de typer der spiller world of warcraft .. som kærester bliver man nød til st inddrage hinandenden i ens interesser og finde nogle fælles. Det lyder lidt at du bare giver dig selv skylden fordi du elsker manden, men er sikker på at du en dag åbner øjnene og ser det ikke r dig

vi har også snakket om det og update er kommet længere oppe i tråden..

Anmeld

19. august 2012

eliasmum

Det er godt i er kommet frem til et kompromis...

Nu skal du bare holde fast i det...

Og hvis han nu ligepludselig får en mulighed for at lave noget han ikke kan vente med, så siger du enten nej eller også så får han lov til at lave bil den dag/weekend, men så betyder det bare at han så i næste weekend, ikke kan lave bil... Sådan så at i reelt bare bytter weekend.

Du må ikke glemme dig selv i det her forhold...

Anmeld

20. august 2012

Anonym trådstarter

eliasmum skriver:

Det er godt i er kommet frem til et kompromis...

Nu skal du bare holde fast i det...

Og hvis han nu ligepludselig får en mulighed for at lave noget han ikke kan vente med, så siger du enten nej eller også så får han lov til at lave bil den dag/weekend, men så betyder det bare at han så i næste weekend, ikke kan lave bil... Sådan så at i reelt bare bytter weekend.

Du må ikke glemme dig selv i det her forhold...

holder skam også fat i det, 100%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.