jeg er en elendig kæreste :'( meget langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

Anonym trådstarter

eliasmum skriver:

Jeg skriver lige lidt kort...

Det er HAM der er gal på den! Nu må han vågne op og tage sig sammen. Hvis det var mig havde jeg lagt et ultimatum... Fx hver anden weekend laver du ikke biler, men er i stedet sammen med mig 100 %

Hvis han ikke kan følge dit krav ( som bestemt ikke er for meget forlangt!) så kan i ikke være sammen.

Sig det til ham og hold fast. Måske siger han ok, så kan vi ikke være sammen,så er det fint. Du skal IKKE bøje dig!!! Lad der gå lidt tid og hold fast i at i ikke kan være sammen så længe dit krav ikke bliver opfyldt.

Hvis der virkelig er noget i jeres forhold så kommer han tilbage - hvis ikke, så lad være med at spild din tid med en der er ligeglad med dig..

den havde jeg slet ikke tænkt på.. det tror jeg, jeg vil prøve først - idag, når/hvis han kommer. at stille ham det ultimatum. havde aldrig nogensinde tænkt over, at stille ham sådan et ultimatum.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

MortilElias2010

Held og lykke med at få en god dialog op at køre og ro i sindet. På den ene eller anden måde. 

Anmeld

18. august 2012

eliasmum

Så husk at holde fast i det... Lige meget o han lover at han nok skal lade være med diverse ting. Han kan tydeligvis ikke styre sig når der er biler, så de må blive afskåret...

Håber at det er gået op for dig at det er ham der er ufair og at du også skal have lov til at kræve din plads...

Anmeld

18. august 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

jeg vil i hvert fald snakke med ham om det, når og hvis han kommer i dag. han sagde, han ville komme mellem 13.00 og 14.00 - så må vi se, om han kommer eller ej. kan ikke få fat på ham, selvom jeg har ringet til ham :/ ..

ville bare ønske, det aldrig var sket, alt det med bilerne. for på alle andre punkter er det perfekt. men er der overhovedet andre punkter end bilerne? kærlighed gør blind, er det ikke det, man siger? :/

Hvis han ikke dukker op idag, så synes jeg virkelig ikke at du skal bruge mere krudt på ham!

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Held og lykke med at få en god dialog op at køre og ro i sindet. På den ene eller anden måde. 

mange tak.

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

eliasmum skriver:

Så husk at holde fast i det... Lige meget o han lover at han nok skal lade være med diverse ting. Han kan tydeligvis ikke styre sig når der er biler, så de må blive afskåret...

Håber at det er gået op for dig at det er ham der er ufair og at du også skal have lov til at kræve din plads...

det er vidst gået op for mig nu. har bare altid tænkt, jeg ikke kan tillade mig at kræve, han holder pause fra det, han godt kan lide, for at være sammen med mig, og jeg derfor må begynde at interessere mig for hans hobbyer.

og jeg holder 100% fast i det! og tusind tak for rådet!

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

Rikkeas skriver:

Hvis han ikke dukker op idag, så synes jeg virkelig ikke at du skal bruge mere krudt på ham!

det tror jeg heller ikke, jeg vil. han er ude og hjæle sin mor med at flytte et hegn, men sagde, han godt kunne nå hjem til mig inden kl 14.00.. men tvivler på, han kan, da jeg intet har hørt fra ham. og der er ca ½ times kørsel for ham..

Anmeld

18. august 2012

eliasmum

Har han været der idag?

Og i såfald hvad er i blevet enige om?

Anmeld

18. august 2012

Den lykkelige

Ja det var langt!! MEN altså jeg synes slet ikke du burde føle sig som en elendig kæreste.. jeg synes det er ham der er det!!
Ved ikke hvad du skal gøre.. men det der skal/kan du da ikke forsætte med!! Ønsker dig held og lykke!!

Anmeld

18. august 2012

Skouboe

Anonym skriver:

det er vidst gået op for mig nu. har bare altid tænkt, jeg ikke kan tillade mig at kræve, han holder pause fra det, han godt kan lide, for at være sammen med mig, og jeg derfor må begynde at interessere mig for hans hobbyer.

og jeg holder 100% fast i det! og tusind tak for rådet!

Hvorfor kan du ikke det? Det er fint nok at have hobbyer, og det skal der være plads til, men der skal jo også være plads til dig... Jeg kan godt forstå at HAN er glad og tilfreds, han både blæser og har mel i munden, så at sige. Han kan bruge alt sin tid på sine hobbyer, og når han så er træt af bilerne, står du klar...

Undskyld, men hvad får DU ud af det her forhold? Du skriver at hvis du laver andre aftaler en weekend eller to, så "glemmer" han dig bare.. I min verden har det du beskriver ikke noget med et forhold at gøre.. Du er bekvem sex, når han har tid til at ænse dig...

Et sundt forhold er nødt til at være ligeværdigt, dvs begge parter investerer ca lige meget tid/interesse/kræfter/opmærksomhed - ellers fungerer det bare ikke. 

Jeg tror ikke tingene ændrer sig - du kan ikke ændre på ham, det kan kun han selv, og det lyder ikke som om han er indstillet på at gøre andet end en overfladisk indsats. 

Sig til ham at fremover er der ingen bil hver anden weekend - der er det dig tid. Kan han ikke leve med det, så er det slut. Kort og godt. OG SÅ HOLD FAST!! Der er ingen mening over at gå og blive ved med at være ulykkelig over det samme i årevis - så skal det bare ikke være jer..

Og hold så op med at gå og bebrejde dig selv - der er kun EN elendig kæreste i alt det her, og det er ikke dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.